logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

志偉樂仔為支持新導演零片酬接戲

2017-03-15
■曾志偉大讚余文樂演出自然。■曾志偉大讚余文樂演出自然。

香港文匯報訊(記者 植毅儀)余文樂及曾志偉日前接受訪問大談拍攝新片《一念無明》及獲金像獎8項大獎提名感受。電影講述家庭關係,志偉演余文樂爸爸,原來今次是志偉親自打電話叫樂仔演出,而2人更為了支持新晉導演黃進,更是零片酬接拍。

余文樂首獲金像獎男主角提名,他說:「我真係好開心得到提名,當時志偉是第一時間打電話通知我。今次有提名覺得好合時,如果五年前接到呢部戲,我都未必演得好。」

而曾志偉直言曾有一刻想不接拍,他說:「我唔想拍這些咁沉重的戲,自己拍戲想開開心心,所以成日拍喜劇,自己又可以笑一餐。我都為樂仔而辛苦,去到片場佢嬲爆爆咁,為了入戲匿埋房中,講炡ㄔ慾j聲過。」樂仔說:「拍戲時我好少同志偉傾偈,因為一同佢傾偈又開心返晒。片場志偉幾乎日日都打邊爐,佢就好似探監咁,淥好食物拎入房俾我。」問到蜜運中的樂仔如果真的在金像獎拿影帝會否再下一城公佈婚訊,樂仔笑言不會了。

info

Make Up : Jenny Tziong(余文樂)

Hair : Ben Yeung (Hair Corner)(余文樂)

Make up & Hair : 雪(曾志偉)

場地:1563 at the East

服裝:Erave HK(曾志偉)

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻