logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

投資創立車隊茩奎ワ 城城計劃與方媛開枝散葉

2017-03-20
■郭富城聯同車隊法籍車手Olivier Lombard為戰車FRD LMP3 主持揭幕儀式。■郭富城聯同車隊法籍車手Olivier Lombard為戰車FRD LMP3 主持揭幕儀式。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)郭富城(Aaron)昨日現身珠海國際賽車場出席車隊成立發佈會, 正式宣佈車隊命名為「富盛車隊」, 並聯同車隊法籍車手Olivier Lombard為戰車FRD LMP3 主持揭幕儀式。Aaron表示「盛」字有開枝散葉的意思,而個人開枝散葉都同樣重要,坦言正在計劃中。

郭富城昨日於珠海國際賽車場泛珠三角超級賽車節,宣佈以車隊經理身份將帶領「富盛車隊」出戰極速先鋒系列賽。 問到車隊投資了多少錢?Aaron笑說:「有投資, 自己投資晒落去,車隊呢個夢想一直好想實現, 今次亦有親身選拔車手,除了法國車手Olivier Lombard外,亦會選拔其他中國車手,(要有什麼條件,可要似你咁靚仔?)要有潛質, 好似Olivier來自法國浪漫齱A技術好,隅息痋A 吸引年輕女車迷。」Aaron透露車隊將出戰極速先鋒系列賽,但要以工作行先,若遷就到檔期,會將精神及力量賦予車隊, 要是自己可參與一份都是賺了,賽車技術都提升, 吸引更多觀眾支持,但至今仍未有機會試LMP3全新車種,首場賽事將於5月開始,希望5月初可以試車。

認賽車技術不及小志

說到林志穎(小志)亦有車隊落場參加極速先鋒系列賽, Aaron表示自己亦好期待,之前大家因拍攝真人騷《 我們十七歲》而成為好友,知道他熱愛賽車活動,自問技術不及他, 都有向他請教賽車上的事,他得意的說:「我唔知小志請鱈夾恕漶A 但今日佢知我請鱄茷嵽侳陞J車手,夠晒煞食,(約小志鍊車?)睇緣分喇,相信同場會較量,我技術一定冇小志咁好,呢個係事實。今次同小志較量,我會傳短訊叫佢唔好傷搷痋C」

車隊名紀念爸爸

問到他如此熱愛賽車,媽咪及女友可擔心?他認為賽車反而安全:「 鶬伄D永遠唔會有對頭車,唔會有人飲鱁s隅恣A會做好安全措施,有專人指示,比馬路安全,都賽鼲搹h年,朋友家人都習慣晒。」他又透露車隊首次出賽,都希望女友方媛能出席打氣, 但他還要拍電影,未知能否落場。

台上Aaron提到車隊名時,表示「盛」字有開枝散葉的意思, 他指還有另一意思:「盛字係紀念以前爸爸金行個名,有一種傳承的意思,唔單止自己,還可以孕育好好鵀~輕車手,至於個人開枝散葉都好重要,plan緊。」

另外,曾在電影飾演步驚雲的Aaron,問到可有留意鄭嘉穎在舞台劇中的步驚雲造型?他反問:「 步驚雲有好多造型咩?冇睇,但我同謝天華、阿譚(譚耀文)都係好朋友,祝舞台劇演出成功。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻