logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

親民:昔諷民眾「咁大聲」 今頻落區「呃like」

2017-03-22
■曾俊華為選舉忽然頻落區「親民」,更推出紙板等花款「呃like」。■曾俊華為選舉忽然頻落區「親民」,更推出紙板等花款「呃like」。

曾俊華現在每次落區,都有大批市民到場,或許是因為等他「等到頸都長」,時間更不是以分鐘、小時計算,而是以年計。曾俊華在9年多「財爺」生涯以來,極少落區聽取民意,更試過「開口夾c」,對持相反意見的市民反唇相譏「多謝你咁大聲」,被批評「算係乜牉辰洁v。

2010年5月,曾俊華在沙田宣傳政改,遇上任職教師的戚先生,當時戚先生表明希望平心靜氣,給予曾俊華時間解釋該次政改方案如何比2005年的方案更民主,但曾一直拒作任何回應,而他當時的政治助理則稱「有機會鵅B有機會鵅v。

推紙板扭蛋賺民望

戚先生不滿曾俊華「粒聲唔出」,「點解??家咁好機會,佢都唔把握?」曾此時終於開金口:「多謝你。」戚反問曾「你多謝我乜洁v,曾更爆出驚人一句:「多謝你咁大聲。」戚隨即譁然道「佢多謝我咁大聲喎」,雙方之後對望兩分鐘不發一言,曾最後由政治助理拉開。

戚先生事後接受傳媒訪問時狠批:「曾俊華根本唔敢面對市民,點解咁平和的對話,佢都唔肯答,咁佢落區係為乜?我企鰣惚e叫佢答,佢都唔肯,只係話多謝我咁大聲,究竟呢種算係乜牉辰洁H」

如今,曾俊華為顯示自己獲「廣泛民意支持」頻頻落區,更推出紙板、扭蛋等花款「呃like」,但被對手林鄭月娥當面「卸妝」。在選委合辦的論壇上,林鄭強調落區不應只是選舉行為,曾擔任官員者應該時常落區,「現屆政府要求司局長落區,但係恐怕有一位另類鵀P事,係完全唔參與落區接觸市民,同埋同區議員互動。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻