logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【三寶提供】萬馬飛騰銀瓶主角

2017-03-22

第六場、第三班、一二○○米。「你知我心」雖然近績平平,但須知道此駒鬖P程鵀阪Z極出色,曾取得兩贏五位,看上賽由皓楠仔角逐此程,八檔起步走外疊快跟半程,轉入直路才乏力負三個半馬位;今強配潘頓要高度留意。

第七場、第一班、一八○○米。「萬馬飛騰」今季八戰獲兩冠一亞一季一殿一第五,只兩次冇獎金,而今殺上頂班初爭千八,雷神也一早向小方卜定帥印,埋門騎者替牠再試田草一哩閘,推策下跑第三,睇落好似唔係咁弗,不過雷神曾話過此駒跑窄場屪z發力同鬘觓颿Y兩隻馬,值得重視。

第八場、第三班、一六五○米。「爪皇烈焰」上季中起不論跑田戰或谷草均不時追入前四名,而今季當牠第三度出賽時,便由史卓豐執韁勝出谷草三班一哩,並以兩個馬位彈甩對手;而打後三爭此程再取一冠一殿一第五;今晚沿用郭能排四檔好位,留放好可再添進帳。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻