logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

何佩瑜車禍後慶生更感觸

2017-04-05
■Jeana獲贈小丸子蛋糕賀生日。■Jeana獲贈小丸子蛋糕賀生日。

香港文匯報訊 何佩瑜(Jeana)上月尾在台灣拍攝電影《天使曾經來過》期間遇上車禍,幸好有驚無險,Jeana及其親友閨蜜都對今次逃過一劫十分感恩,其後Jeana回港,適逢日前是其28歲牛一,身邊人個個都輪住為她慶生。

繼和男友翁子光及朋友開小丸子生日派對後,Jeana繼續與友人見面開餐,她說:「噚晚我同幾個識髐Q幾年嚜蚖e聚會,我之前鬘x灣拍戲,兩個月冇返香港,又大難不死又生日,所以呢排飯局好多,我好開心自己有一班好好麊B友,佢]會支持你,你辛苦做完洁A佢]會戥你開心,呢個係一種力量,令你再去迎接第二個工作,感覺真係好好。 同埋因為遇到意外屪鰜Y,好多朋友見番我都話曾經幻想會見我唔到,所以生死有時可以好脆弱,咁預計唔到,會係一瞬間,係好有感受,但一個禍又令我同身邊親友都有另一種體會。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻