logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

最愛香港街頭小食 Chilam閒時銅鑼灣「掃街」

2017-05-29
■Chilam直言有興趣返無貝蝻@。■Chilam直言有興趣返無貝蝻@。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)張智霖(Chilam)昨日與林鬺矷B梁嘉琪、鄧佩儀及無走e新聞主播蔡雪瑩到九龍塘出席護膚品牌活動。Chilam7月1日會聯同黎明及陳小春在添馬艦開騷,他透露屆時會有好多互動,及有好多香港情懷,而他最愛的香港情懷是街頭小食,平時喜歡去銅鑼灣「掃街」,最愛食咖喱魷魚。

活動上除首播之前拍攝的宣傳片外,Chilam又跟現場市民玩遊戲。擔任品牌代言人已4年的Chilam,表示早前返了無邦q視城拍品牌宣傳片,他說:「好耐冇返去電視城拍洁A都係好好幭橝蝖A(有冇興趣返無貝蝻@?)有謘A睇時間同劇本,都好想提供多纗q視服務同娛樂畀巿民。」

Chilam又透露7月1日會聯同黎明及陳小春在添馬艦開騷,而當日剛巧是媽媽生日,他希望媽咪與老婆袁詠儀及兒子都會去捧場。他表示,屆時會有好多互動,及有好多香港情懷。提到香港情懷,他自言最愛香港的街頭小食,平時最愛去銅鑼灣「掃街」,最鍾意食咖喱魷魚。他說: 「齯H見到我都好友善,唔會阻我『掃街』,店主有時都會送多粒魚蛋畀我,又會唔收錢,不過數還數,我盡量都會畀,但有時盛情難卻,(一家人一齊去『掃街』?)一個人掃快齱A老婆鍾意食燒賣,囝囝就食雪糕,有瓥滇|夾餅好好味。」他指今年會做很多演唱會的嘉賓,之前才為周柏豪的演唱會做嘉賓,不過朋友叫到一定會撐場。

林鬺籵母壓力再分手

林鬺矷]Bella)早前宣佈與男友容天佑分手,這已是二人第二次分手,問到今次是真的分手嗎?她說:「今次真係分手,其實分開鬫身茪諢A(點解分手?)都講過媽咪有畀壓力,之前都分開過一次,係因為相處上有問題,已經盡髐O,加上有壓力,所以分手,係和平分手,唔會再復合。我諗得好清楚先做呢個決定,媽咪都想我集中事業。」

她坦言媽咪不想她拍拖,並非對男友有不滿,只是緊張她,怕她會分心,想成熟及個人穩重些才拍拖,所以拍拖要先過媽咪一關。問到男友可有嘗試修補關係?她表示與容天佑拍拖只是年多,拍拖前男友見過媽咪一次,但拍拖後就無見過。問到其母喜歡什麼類型的男仔?她說:「要錫我、對我好。(前男友對你唔好?)唔係咁儱N思。」她強調與前男友分手後仍是普通朋友,大家是有共識才分開,暫時她也未準備好接受新戀情。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻