logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

湯洛雯自爆有閃婚對象 羅天宇認追求: 好難追

2017-06-22
■羅天宇直認追求湯洛雯。■羅天宇直認追求湯洛雯。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)羅天宇、劉佩玥(Moon)、黃子恆及衛志豪昨日在暴雨下到茶果嶺道建造業議會訓練場拍攝TVB節目《築.動.愛》外景。傳出緋聞多時的羅天宇與湯洛雯,一直不肯承認戀情,但日前湯洛雯就突然自爆有了解中的對象,不排除會閃婚,還被黎諾懿爆其對象姓羅,暗指是羅天宇,對此,天宇笑指黎諾懿亂U,但直認追求湯洛雯,又指對方很難追。

對於湯洛雯突然自爆有了解中對象,更不排除閃婚,問到羅天宇是否已求婚?他即一臉害羞說:「梗係唔係啦,(了解中?)其實了解好耐,但係佢一直唔畀我了解。」說到女方今次開綠燈?他即追問湯洛雯當日是如何說的,又指自己收到的訊息不是這樣。 說到黎諾懿想幫他手追女仔,天宇就笑說:「佢好難追,(拖過手仔未?)冇呀,差唔多放棄轉目標,阿Moon都單身,幾好呀。」身旁的阿Moon即叫他不要拉她落水,又透露二人稍後在新劇會有合作。問到可擔心日久生情?阿Moon 笑說:「咁對象應該唔係我,因為劇中我]唔係好多對手戲, 我同黃子恆做情侶,天宇最多對手戲係同陳瀅,(想撮合佢]?)拉陳瀅落水,等自己可以迴避。」

劉佩玥不抗拒男生做地盤

問到天宇三個女神中誰最好?他避談說:「我唔知呀, 咁樣問好大壓力。」問到他何時開始追求湯洛雯的? 天宇一副U樣透露二人是因合作處境劇《愛.回家》首次認識:「當時我]都係新人,應付一灟垠n場口時自己記性唔好, 湯洛雯都會鼓勵我,叫我加油,(還差甚麼?)我都唔知道差釂A?(表白未?)又冇咁白,等事業有成先,希望快齱A( 屋企人有無催婚?)催我快屭こ~有成,我努力中。」

另外,談到昨日在地盤拍攝,阿Moon自言甚少機會踏足,覺得幾有趣,亦不抗拒在地盤工作的男生,覺得他們很Man: 「每一個肯用自己勞力同花心機工作的男性係好有上進心, 加上日曬雨淋唔係易事,有呢份工作熱誠已好吸引。」 而劇中飾演在地盤工作的天宇, 表示事前公司安排師傅教他們專業手勢及做安全措拖, 令他學到很多。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻