logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

未補選先打口水戰 狗咬狗骨懶理民生

2017-07-06

所有區議員都會話「民生無小事」,但對某部分區議員謠縑A鬥掛橫額同爭功勞先至係大事。立法會新界東極大可能舉行補選,各有意參選者以至其「樁腳」已經開打。有意參加補選的范國威、鄭家富、方國珊,其「馬仔」黎銘澤、陳展浚同張美雄近日就鷅穭W打口水戰,焦點又係話有人亂掛橫額、扮「成功」爭取等等,仲四周巡去影人「罪證」,區議員係咪真係咁得閒呀?難怪唔少居民大嘆,係咪區內已經冇晒民生問題要佢]用精力去處理,所以呢躟陪先咁多時間去為雞毛蒜皮翵摰伅‘h狗咬狗骨呢?■香港文匯報記者 羅旦

鄭家富的「樁腳」、前民主黨成員陳展浚,早前為掛橫額一事與同樣有意參加補選的「新民主同盟」范國威的「馬仔」、現任軍寶區區議員黎銘澤在fb發爆發罵戰。近日,阿陳生向方國珊發炮,話尚德h居民長年飽受冷氣機滴水、高空擲物困擾,而晾衫架位於廚房,部分人就在尚德廣明附近的大草地晾曬衣物,但「康城方議員(方國珊)竟然投訴」、「雖然係(騿^公眾地方晾曬係會影響市容,但如果倒果為因鵅]話),作為議員真係好過份(分)」等等。

違規掛橫額被拍照成「罪證」

方國珊的拍檔,環保南區議員張美雄其後發帖反擊,囿薱祚i浚俾黎銘澤投訴違規掛橫額一事來講,並上載了一張陳和鄭家富掛街頭橫額的照片作為證據:「黎議員(黎銘澤),唔單止你受害。呢位陳生違規的Banner掛完石角路之後,再掛首都。全區都見到佢違規Banner的足跡,請自重吧!」

陳展浚也不甘示弱,在fb連發兩帖,先再打黎銘澤:「黎生一百步笑人五十步都算,仲要走去違掛安全島,影響交通安全,阻礙行車視線,新同盟就係自己點做都得 人鵅]])就唔得!」他同日上載了張和方國珊掛在街頭的橫額照片,標註道「補選近了你們應當悔改」,話方國珊同張美雄「雙重標準」,「你鵅]])係違規鴭l祖走去話人違規。」

張美雄還拖 罵陳展浚「無恥」

張美雄就借第二件事還拖。佢上載了陳展浚話康城站設立琤芠z財中心後,將會繼續保留櫃員機的單張,及「回帶」稱此事是他在去年9月10日去信後「成功爭取」得來的,話陳展浚「邀功」是「人無恥則無敵」:「星期二出左(驉^個post講解康城站店舖安排,點知今日俾陳生照抄印單張派,仲懶到連內容都無改,圖片也照Copy......陳生連信都無出過,周圍話自己成功爭取恆(琚^生銀行櫃員機,無恥的程度比禮義廉更甚。」

陳反擊 鬧張無故製造事端

陳展浚就鬧張美雄無故製造事端,發帖稱:「康城站新店舖安排,早於五月在康城各討論區已經公佈,並非什麼獨家資訊。請問是否任何人一出post,便佔領了該議題,任何人提及便是不能呢?況且恆(琚^生新櫃員機剛ㄔ峞A很多居民搞不清楚,所以小弟以資訊形式向居民應齱A並沒有稱什麼成功爭取,更有不少街坊證實我沒有說。......希望大家為社區做事,不要因立場和黨派之分,無理抹黑攻擊其他人。」

沙田區議員、「新退黨同盟」的麥潤培也加把口批評陳展浚:「呢件垃圾出曬(晒)名垃圾架(謘^啦!」網民「Hin Leung」則稱:「此組織係偽本土,與鄭家富、(自認『獨派』的沙田區議員)陳國強有關。」

不過,網民「Gary Yau」就留言揶揄:「佢大佬阿方姐(方國珊)咪又係咁上下,不用分那麼細。」「Fred Li」也稱:「兩家人都是單料同(銅)煲,有咩好爭。」「Candy Tong」更批評張美雄:「最怕就係依(M)d(齱^你鬧我我鬧你巀陪,你真係當普通市民又傻又盲?陳展俊(浚)依(M)d(齱^鬼鼠(祟)人大家都知,反而張美雄依(M)次真係自暴其短!」

各區議員咁樣打來打去,相信到補選會更精彩。唔係住將軍澳鵅A可以食花生食得好開心,但對將軍澳居民謠縑A就真係唔知畀咩反應好囉!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻