logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

網民鬧爆訟黨盲反犯賤

2017-08-11

Ken Chan︰反中反到上腦,在今天,市民不易被騙了,不像選舉,青年大量被塗(荼)毒,......涼瓜(梁家傑),咁翵末蛂A一句KO你,廿年前解放軍已操入來,相安無事,「佔中」79日,金鐘軍營未見出來招呼你,現租一層樓做出入境,就當自殺,完全痴夾瘋,講個(鶠^個連自己都唔信魽C

譚志光︰到時真係行「一地峞]兩)檢」(鵅^時候。你是否真係自盡?

Iris Yip︰講到明「為反而反」,正無恥下流麍F棍。

郭靚旦︰吳靄儀你去實地過關(去落馬洲關口)體驗過關之後才發表言論。

Hui Vincent︰機場又有否人「無意間入了跑道」?

Ho Ho︰既然律政司已表示「一地兩檢」香港法律和內地法律理據充足,根本就沒有質疑之條件......而且「泛民」亦承認要挑戰有關理據很困難。即是他們亦默認此事法律無從質疑......可笑的是仍有人用基本法18條企圖作抗衡。大前題(提)是香港是中國一部份(分)。香港之權力由中央授予,是中國轄下一個小特區而已。這是事實......

Peter Cheung︰班大狀都好慘,班高貴的大狀為鰿F治,佢地(])搞到自己講牰y無論(倫)次,乜洇庤H都冇哂(晒),你估佢地唔知咩?

資料來源︰facebook留言

整理︰香港文匯報記者甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻