logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

張振朗偏好女生有口音

2017-09-07
■張振朗笑指蔚雨芯廣東話有口音。■張振朗笑指蔚雨芯廣東話有口音。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)張振朗及蔚雨芯(Rainky)昨日到九龍灣出席飲食活動。身穿低胸裙的Rainky露出事業線,搞到張振朗也笑稱望茼o幾乎忘記台詞。

振朗表示是以嘉賓身份出席,笑言如可獲得VIP待遇願意免費做代言人。事後振朗接受訪問,透露是次的酬勞在現階段算是不俗,並很羨慕Rainky可以拍餐廳宣傳片。

本身有投資冰室生意的Rainky,被問到會否有抵觸?她說:「係同類型,但冇抵觸,間間餐廳都有自己特色,Partner都冇詐型,同呢間餐廳個老闆識鬫n耐,細個合作過就安排我扮泰國人,佢覺得我講洉n歪]音好得意,似越南人,今次拍片就要講越南話,事前都有跟老師學。」她又即場示範了多款越南食物的讀法,張振朗問她靚仔怎樣講,她笑謂:「唔識。」

Rainky表示早前拍節目才認識振朗,覺得他為人有趣大家很夾,振朗說:「開頭我以為Rainky係內地人,因為廣東話有口音。」Rainky解釋因之前長時間在北京工作所致。振朗的緋聞女友陳芷尤是新加坡人,問他是否對有口音的女仔情有獨鍾?他即笑說:「係得意齱A(特別鍾意新加坡口音?)咩口音都OK。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻