logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

網民鬧爆戇橋歪理

2017-09-10

Edwin Beardult:幾時開始大學的民主牆係用來恭喜人地(])死左(驉^個仔?我所認識的民主點解同泛民所講的越來越遠......政府當然係唔合格,但你班人亦都唔係d(齱^咩好人。

Matthew Ngan:恭喜你屋企死左(驉^係邊個辯論課題?先唔講校方會點樣追究,對貼呢份大字報既(鵅^人對錯你又敢唔敢去評價對錯?

Tony Sun:你希望你的子女比(俾)呢種連基本人性都冇的人教佢讀書嗎?

Vincent Ling:泛民沒出聲強烈譴責這些涼薄行為,反而利用事情攻擊政府態度。很失望。

Ho Ho:一個聲稱「案底令人生更精彩」之人,難道你可以有什麼期望?

Elliot Tang:楊岳橋為了政治本錢,扭曲道德倫理,切(砌)詞狡辯,本身人格也令人齒冷!

蘇冬波:查美國著名學府哈佛大學今年6月,......校方發現部分預定取錄新生,在社交平台發表失當言論,決定撤消最少10人入學資格。民主美國「以言入罪」。

Sunny Chan:咁我都恭喜某人早日喪妻無仔生。按照楊岳橋先生既(鵅^理論,無論你認為我係涼薄,咀(詛)咒定點,晤(唔)滿意自然會有人留言反擊,管理員晤(唔)駛(使)操心,否則......是實實在在打壓我既(鵅^言論自由。

資料來源:fb留言

整理:香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻