logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

蕭正楠曹永廉互相取笑

2017-09-12
■蕭正楠、曹永廉、田蕊妮等出席劇集《超時空男臣》祝捷會,三人聯同監製即場公佈劇集結局最高收視34點, 成績理想。■蕭正楠、曹永廉、田蕊妮等出席劇集《超時空男臣》祝捷會,三人聯同監製即場公佈劇集結局最高收視34點, 成績理想。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)蕭正楠(Edwin)、曹永廉(阿廉)、田蕊妮(阿田)等前晚到 尖沙咀出席劇集《超時空男臣》祝捷會,三人聯同監製夾錢請食飯慰勞台前幕後人員,並即場公佈劇集結局收視為30.1點, 結局周平均收視達30.4點,而最高收視是28集,高達34點, 成績理想。劇集有好收視,問到會否開拍續集?阿廉說:「係都冇咁快,Edwin又要拍劇,監製又有劇開,希望有機會原班人馬,加埋阿嫂(Edwin女友黃翠如)一齊拍。」

談到翠如在新劇《使徒行者2》中有不少咀戲,他說:「 有睇宣傳片,我戥佢so囉,周柏豪同袁偉豪都靚仔。」 旁邊的阿廉就對Edwin笑說:「對比你當然靚仔。」問到會否收睇該劇?Edwin表示一定會睇,但他晚上就要飛去意大利等多個地方拍《 Do姐去shopping》,會上網睇返。問到可會感到酸溜溜? 他笑說:「我都有同蝦頭(楊詩敏)及同阿田咀, 大家知拍戲係假鵅C」他又強烈要求即使開拍《超》劇開拍續集, 千萬不要安排他與阿廉拍咀戲,問到是否因阿廉有口臭?阿廉即搶蚖﹛G「佢牙周病好耐。」Edwin即還擊:「你爛牙我都冇講,別人點解坐阿廉隔離有陣榴槤味, 我話唔係榴槤,係佢有爛牙。」阿廉不甘示弱再說:「係咪你遞高了格肋底?」二人調笑完一輪後,Edwin又正經表示,之後要飛成個月,希望大家幫手照顧翠如,還有拜託大家照顧有少少弱智的「二弟」阿廉。

阿田因擺烏龍去錯地方

姍姍來遲的阿田到場後即道歉並解釋因擺烏龍去錯地方,她不好意思說:「烏龍係我本性,我一聽到打邊爐就以為是平日去開的九龍城分店,沒為意係尖沙咀黧﹛A去到泊好車,問帶位鼮棜p,佢好似唔係好知咁,仲以為係新來。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻