logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

開騷性感透視舞姿誘惑 江若琳孖男友跳辣身舞

2017-09-11
■江若琳和男友蕭潤邦大跳辣身舞。■江若琳和男友蕭潤邦大跳辣身舞。

香港文匯報訊(記者 植植)江若琳(Elanne)的一連兩場「我只不過是江若琳演唱會」前晚於九展開鑼,換上白色透視性感裙的Elanne除鞋赤腳孖男朋友蕭潤邦(Oscar)一齊跳《One and Only》,兩人跳舞期間有不少親密動作,其後Oscar就抱起江若琳轉圈,兩人再十指緊扣行返後台,十分Sweet。

江若琳前晚於九展開騷,偶像周慧敏因為要做李克勤演唱會嘉賓,未能現身,但仍送上花籃支持。不少圈中朋友都有拍片支持佢,好似有鍾舒漫、洪卓立、Hotcha、周柏豪、陳柏宇、小肥等,周柏豪話:「佢份人好有義氣,又好錫屋企人,個人冇乜所謂,我仲拍過佢個MV,佢係第一個搞我腳趾的人。」洪卓立踢爆Oscar追Elanne,他說:「M家終於明白點解鶖犰角擛靋僎滿AM家再冇約食飯。」小肥就話:「江若琳係一個粗人,但我會叫佢大佬。當日飯局得我同佢、Oscar,之後2人在我面前咀嘴,原來係想話我知他們拍拖。」

跌入谷底時分清真朋友

演唱會上,穿上連身白色裙的Elanne邊彈邊唱《Blowing in the wind》揭序幕,Elanne感激大家支持,她說:「今晚台上我唔係江若琳、係大家屩穠B友,今晚帶大家回憶十年前的種種。」隨即唱出《撒嬌》。之後不避嫌唱出男友蕭潤邦的《背上的肖象》,之後再換上白色透視性感Look孖男友跳舞,現場播放《One & Only》音樂襯托兩人,中途Osacr伸手摸女友手及大髀內側,Elanne更啈b男友大髀上,最後Oscar索性舉高女友,之後兩人十指緊扣行返後台。Encore時,穿上露臍裝的Elanne在觀眾席出現,邊唱邊與歌迷握手,Elanne表示深深明白「錦上添花」四字的意思,她說:「當成績好就好多朋友,到我跌入谷底時沒有朋友,有個我自以為朋友的人,我有事時佢同記者講『我同佢唔熟,有咩問番我』,幸好M家都有真心朋友。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻