logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

李克勤約周慧敏齊開騷

2017-09-11
■周慧敏前晚任克勤演唱會嘉寊。■周慧敏前晚任克勤演唱會嘉寊。

香港文匯報訊 李克勤演唱會前晚第七場找來周慧敏(Vivian)做嘉賓,克勤與周慧敏是參加歌唱比賽時認識,他於台上介紹Vivian時說:「以下這位嘉賓真係好離譜,三十年前又係咁嚗芊A 三十年後又係咁樣,沒變過,好似食了防腐劑咁。」周慧敏就話:「你三十周年,即係我都三十年了,過了十一、 二月,我兩個加埋就100歲了!」克勤就話:「 咁不如我們一齊開個一百歲唔死演唱會,好唔好?」 觀眾即捧腹大笑及拍手表示歡迎。克勤又謂,他們兩人一同參加新秀,一同輸給杜德偉,但真的沒想到會一齊輸給蘇永康。Vivian問:「輸給蘇永康即係咩意思?」克勤就話:「我明明係靚仔少少,他們成日話新秀係揀樣,無理由輸比蘇永康!」引得觀眾哈哈大笑。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻