logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

讚鄧智偉廚藝了得 高海寧默認戀情

2017-12-11
■高海寧(右)昨日的性感度搶晒龔嘉欣鏡。■高海寧(右)昨日的性感度搶晒龔嘉欣鏡。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)高海寧(高Ling)與龔嘉欣昨日到將軍澳出席《 Popeye×Betty Boop Xmas Kitchen》,二人吸引不少「龍友」圍觀拍照,高Ling更無懼「限性感令」穿上吊帶低胸裙谷胸上陣,而嘉欣就封胸只輕露纖腰。

高Ling與嘉欣又即場炮製特色便當及調製健康特飲給現場觀眾試飲評分,結果一面倒投高Ling一票,搞到嘉欣扮嬲嬲豬,而當高Ling俯身時,現場閃光燈即閃個不停。

高Ling受訪問時透露近日患上感冒未癒,但晚上仍要為新劇《BB來了》拍攝一場淋雨戲:「天氣又轉冷仲要拍通宵,我帶定好多暖包同保鮮紙。」問到緋聞男友鄧智偉可有關心她?她甜笑說:「佢好忙,不過都有。(認戀情?)朋友好忙,問來問去我都係得一個,我好專一。」 她表示聖誕節要忙於拍攝劇集,要拍到明年三月中,也沒時間選購禮物及外遊,她又笑說:「兩個人一齊如果係開心,每日都係聖誕節。」默認與男友感情穩定。

問到會否下廚煮聖誕大餐?她謂雖然自己識煮食,但卻很少為別人下廚:「留返將來老公先,反而我試過佢煮豉油雞,好得。(佢會探你口風鍾意食乜?)佢每次煮唔同菜式,中西式佢都識,最好味都係鼓油雞,(綁住你個胃?)暫時炡ㄣX好食,希望維持到。」

龔嘉欣呻過Lonely Christmas

嘉欣表示近日正忙拍《堅離地愛堅離地》,早前生日也要在工作中度過,更被黃心穎掌摑了三巴掌:「拍之前心穎已同我講話如果打到唔好意思,呢場戲NG髐T次,共摑髐T巴,佢每打一巴就同我講句生日快樂,大家都笑我今個生日好特別,我都係第一次拍戲俾人摑,之前都係我摑人,不過俾人摑壓力冇咁大。」嘉欣又主動提到與契細佬吳業坤(坤哥)的緋聞:「近日好多人話我係坤哥正印,佢雖然靚仔,但唔係我杯茶,姊弟戀唔琝琚C」問到聖誕節將如何慶祝?嘉欣大呻沒人邀約,可能要一個人過寂寞聖誕,又可能衝動起來一個人去旅行,她說:「成日想凍冰冰有人攬住。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻