logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【本報消息】巫斯義任高寶主帥

2018-03-22

剛剛鰫P日蟑輕銇]完打m賽日鴽霽絡q,新一個歐洲馬季,將會繼續佢黈鬗H生涯,轉戰英國並且會以新市場為策騎基地,據知巫斯義剛簽了一位新老闆,在香港馬主界可能有少少陌生,但早已留名且與巫斯義有多少淵源;簽佢嬼世灝博士,早幾年有匹「極霸戰道」交文家良主理,當時二人仲未以將帥姿態上陣,「極霸戰道」就由巫斯義跑過兩次無功,點知事隔五年半,竟會於歐洲攜手。韓世灝爸爸韓德森,早在六十年代已經係馬主,就係八十年代鵅u金太陽」及「金太子」。講番韓世灝,佢係高寶集團主席兼創辦人,高寶集團活躍於私募股權、風險投資、金融企業,業務包括銀行、生物醫學、教育、傳媒娛樂、礦產及房地產等行業,鬘球多國都有Office,表面一切同賽馬無關,實際當然唔係,旗下體育投資附屬公司Global Group Sports Investment,鰣^國以至全球擁有超過四十駒,由幾位大練馬師黎偉仁、鄧樂普、韋嘉、侯耀誠等主理,韓世灝本身好錫馬,好似隻Global Giant上年兩歲贏完,等遲鴾T歲中再成長先復出,正因為新力軍眾多,要搵個夠卡士黻答矕謙啎矷A而今與巫斯義一拍即合,睇薨O個歐洲夏天,佢]頭馬必會陸續有來。

雖然年屆半百,但老巫始終係歐洲名氣響噹噹,要爭取落腳不難,其實去年騎者已一再與黎偉仁有合作前科,近月以來,練者亦有部分馬匹於杜拜嘉年華賽期上陣,巫斯義亦有為其效力,既然合作愉快,練者亦已確定,新一個馬季將會與巫斯義加強默契,騎者目前已身在新市場,正為本周末唐加士達馬場所舉行之英國馬季開鑼日賽事做好準備。在首日開鑼賽日,巫斯義將會為黎偉仁兩駒出戰,分別為「灰不列巔」,以及剛於杜拜超級星期六上陣的「澎湃電音」。

另外,馬會剛公布五月賽事編排,越洋轉播海外大賽將會有四日賽事:第一次賽事五月五日英國二千堅尼賽日,同日將轉播南非冠軍挑戰錦標;第二次賽事五月十三日為法國二千堅尼賽日;第三次賽事五月廿六日為新加坡克蘭芝一哩賽賽日,第四次賽事將會是六月二日英國葉森打m大賽日,並且將會轉播南非另一項基維爾二千錦標。新一輪海外賽事將為馬迷擴闊視野,法國二千堅尼、新加坡克蘭芝一哩賽,與及南非兩項賽事,俱屬首次轉播,而較受注目應數五月廿六日所舉行的新加坡克蘭芝一哩賽,皆因該日星洲仲有連場大賽上演。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻