logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

安仔想飛俄國睇世盃決賽

2018-04-19

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)許志安(安仔)昨日為梁漢文及林敏驄主持的ViuTV遊戲節目《Good Night Show全民星戰》進行錄影,安仔笑言已忘記多久沒參與遊戲節目,原本今次也不想來,但因自己鍾意足球,而今年又是世界盃,加上聽聞有獎金所以立即飛撲過來。

安仔表示打算飛到俄羅斯睇世界盃總決賽,但未知能否買到飛。他記得對上一次出埠睇足球,是跟Big Four去倫敦做騷,他和梁漢文及雷頌德想睇車路士主場賽,便走去球場外碰運氣,看看會否有人讓出球飛,豈料真的有人因有工作看不到,以原價讓飛給他們,但對方事前就問清楚他們是否捧車路士。問到安仔睇球賽時,可有遇過狂迷?安仔說:「冇遇過,但千祈唔好蚇靋m同坐錯位,check清楚邊一邊先,否則到時入鱆i都唔敢嗌。」

老婆鄭秀文又會否一起去睇世界盃?安仔表示未知Sammi可有興趣。問到Sammi是否識睇球賽?安仔笑說:「佢識,佢見到個球員又瘦又弗,就會問係唔係好勁謘H」安仔表示捧阿根廷,因有偶像美斯,聽聞他今次是最後一次踢國家隊,希望一睹他球場上的風采。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻