logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

健康響警號決心減磅 陳奐仁被邀拍寫真

2018-04-30
■陳奐仁(右)目前已減去廿幾磅。■陳奐仁(右)目前已減去廿幾磅。

香港文匯報訊 陳奐仁(Hanjin)日前作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒專訪,大談為健康減肥及推出新專輯《壞人的價值》感受。Hanjin說:「我係為健康而減,到目前為止減髐傽X磅,我身體向來都有警號響起,但以前我冇理到,好似拍戲有少少動作場面,我第二日就痛,因為人太重,肌肉唔夠力,關節唔夠力。」他又笑說:「現在減鱆峞A除鷕攳鄏n髐坏~,仲多髐H睇我IG(社交平台),但係睇我身形,如果可以鼓勵大家選擇健康齱A我覺得係一件有價值翵ヾA(有冇人搵你拍寫真?)梗係有,拍戲都有,不過要我除衫,但我身形都唔標準,大把人好過我,所以我冇諗,如果有關於減內臟脂肪嚗s告我就有興趣!」

曾遭欺凌患抑鬱

專訪中,Hanjin直言遇過不少壞人,他說:「本身佢]都唔係想對我壞,但就話我個樣唔賣得,話我羉q唔夠商業,其實每個人都有自己鼣B境,有自私檭靰k就會變壞人。我有時都會自私,都會變鷖a人,我開騷好想由500人鼣鶡a,升去3萬人鼣鶠A其實唔應該追呢齱A做人唔可以忘記初心。」

Hanjin又分享於新加坡讀書時曾患有抑鬱症,他說:「我好鍾意日文,17歲黈伬唌A由於自己間學校冇呢科,所以去鬙t一間名校讀,但讀髐妨廘o現唔係自己心目中齞洁A最後返去自己母校,不過一返去就唔同晒,我變髐炾岩J,變成『叛徒』,唔只同學,就連老師都欺凌我,由最初個個鍾意我變成唔鍾意我,我接受唔到,成個人崩潰,要靠食藥同慢慢調節心境。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻