logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特寫:「眾志妹」賣T相涉抄「女聲合唱」

2018-06-03

無鵅A賣「後生」兩個字就似乎咩都得咁。「香港眾志」近日趁6月賣T恤cap水,仲鐪b以「全女版」茪W件核突衫做宣傳,當係吸鵀v男。不過,有人就發覺「眾志」懭づえ菕A成個概念同作曲家陳輝陽鵅u女聲合唱」組合宣傳品非常類同,質疑佢]抄襲。有人更質疑「眾志」只搵囡囡影宣傳相,係「物化女姓」,非常可恥咁話!

「眾志」成立之時,已被人揭發其黨徽疑似抄襲西班牙巴塞隆拿「Barcelona Gallery Weekend」展覽麉韃ヱ~,之後都陸陸續續有疑似抄襲翵けo生,成個「神抄黨」咁。趁呢排6月,「眾志」借勢售賣T恤想搵返多少使費,搵晒周庭同其他「眾志」女成員影相鐪b宣傳。

網民彈似女囚 「物化女性」

唔少人覺得欓菪峸I屪C色其實都幾核突鵅C「Hoi Fung So」恥笑:「拍女子監獄嗎?」「Chung Wong」就搭嗲:「扮女囚犯騙財......」

有網民更發現「眾志」黥X張囡囡相,雖然顏色真係好核突,但成個概念就同陳輝陽鴾k團麉韃Й茷D常相似。「熱狗」中鵅u蕭傑」就麜fb上載驉u眾志」黥X張相,拍埋去陳輝陽「女聲合唱」儱茪躩蛂A仲發文揶揄,「眾志」係向對方「致敬」咁話。

有圖有真相,「Stella Li Kapo」留言話:「Concept is the same!」「李路仁」就回帶話:「是但啦『中箭』由logo開始已經係抄返黎(薄^!」「Chung Chiu」就揶揄:「做政治宣傳(定賣衫廣告)都要搵野(洁^抄下(鵅^先安心。」

「KY Lai」一語中的:「果然係香港90後的新世代學生,只識抄功課,但係就連抄都唔識抄。」「Fran Chau」則慨嘆呢班人永不認錯:「我覺得就算人贓並獲,佢]都會死雞撐飯蓋。」

「Seven Chuk」就道:「完全唔講政治立場,設計抄襲,今次仲要抄本土,真係核突到×街。」佢仲話,「支持『香港眾志』,基本上等於支持抄襲設計,但係我有D(齱^設計師行家好支持『眾志』仔喎。」「Ka Hei Edmund Wong」估計:「可能鍾意人地(])文青掛(N)?」「Ricky Chan」即刻話:「即係鐘(鍾)意抄襲。」

被譏「女性身體社運用途」

除鷜頨獺u眾志」抄襲,「蕭傑」仲上載驉u眾志」最近宣傳其新領導層時,相中就青一色男人,但宣傳賣T恤時,就清一色係女人,似乎唔係好「政治正確」諢G「轉型,男人做領導,女人賣tee shirt。」「Phoebee Wong」就質疑:「淨係識推d(齱^女出來賣洁A物化女性呀!」「輔仁媒體」總編輯容樂其亦寸一句:「女性身體的社運用途。」

■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻