logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

今日之星:月袋10萬糧小學雞 「柱女」陳淑莊真樣衰

2018-06-03

有時候呢,要批評政府政策唔係唔得,但如果連身為立法會議員鵅A都淨係識玩埋齯p學雞螺掑W鏡,真係叫每月出成10萬糧畀你黚З|人情何以堪呢?公民黨立法會議員陳淑莊,近日鶾B房局局長陳帆鬘萿k會見記者時,竟然匿埋鰡欓W後面扮記者大聲「發問」。呢種行為有冇妨礙記者採訪呢點都唔講苤A但睇佢笑嘻嘻鶧ぁ捂X園嘴臉,正事唔做走去扮「柱女」,相信大家都會覺得自己齔|交得「好抵」(曲)。

匿柱後鬼祟「發問」

做得議員,唔滿意某項政策,可以鶭雪|直接質詢官員,可以約見,可以用佢份議員實報實銷津貼搞記者會搞簽名搞遊行示威等等,做咩要玩埋呢齯p學雞洬O?電影兼舞台劇導演高志森就睇唔過眼,轉發鷚竷鴭咫l,形容陳淑莊係「十幾萬月薪鵅y柱女』」。

內文話:「運房局局長陳帆立法會會議後見記者,而其中一名『記者』竟然是公民黨立法會議員陳淑莊!她混雜在記者群之中,蹲身在柱後扮記者大聲提問,但陳帆只是回應了記者幾條問題便離開,陳淑莊鬼鼠(祟)扮柱女『搶Q』失敗。超樣衰!」

唔少網民留言剷爆陳淑莊。「Dora Yau」就話:「你直接指使(友好)記者問咪得囉,使乜鰜蚹磟W女隉I」「羅亞雄」嘆道:「簡直係小學雞本色,大佬,你收成十萬月薪,做D(齱^咁低(智)洁A真系(係)......唉!」「Joey Chou」也道:「仲要俾人圖文並茂影埋相,真係弱智到不得了!」

「Toto Milky」則戥所有納稅人唔抵:「每月十多萬就係養著(荂^這一類廢人在議會內......」「李利平」慨嘆:「HK無人才嗎?要甘(咁)樣素質鴾H入立法會,悲哀!」「Angel Ho」就揶揄:「小鬼難登大雅之堂,紙蛂]紮)公仔都係企(返)去靈堂好齱C

■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻