logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】「連登仔」竟煽人掟汽油彈

2018-06-12

所謂「叫人衝,自己鬆」、「講就兇狠,做就毓民」,成班「獨」派中人鷅穭W就「悲憤莫名」,實際係想繼續煽人衝以滿足其春秋大夢。鬗@個網上討論區,有人就聲稱「既然擲磚都判7年,點解唔擲汽油彈」,即刻俾網民揶揄「點解你唔做」,並鬧爆佢又想煽人去死。

在「連登討論區」,網民「惟見古時丘」在梁天琦被判囚6年後發文稱:「此後既(鵅^『抗爭』會更加可怕,因為『抗爭者』知道,當佢地(])踏前一步,就無路可退。擲磚同擲汽油彈其實再無輕重之分,咁點解唔擲後者?『抗爭者』會知道,一係就推翻政府,一係就人生終結、香港滅亡。」

「HKVDC_2017」亦附和道:「根本一開始就應直接終結『殖民政府』,而唔係零零星星既(鵅^示威,同旺角維護小販權利香港文化呢D(齱^行動, 可以直接跳去最終行動。」屬於「鍵盤戰士」鵅u港獨」組織「光復最前線」亦想推人去死,鐪b專頁轉發魕O個討論。

網民寸「點解你唔帶頭」

不過,大多數網民都睇穿你班「鍵盤戰士」籠洁C「天溢」就留言「附和」:「係囉,咁點解你唔做?」「戴資穎」就質問:「樓主你帶頭擲?」「頂到上心口」亦話:「你做囉,做乜唔做?有(又)煽動其他人做?」「油雞滷味樣樣都要」亦寸佢:「講就凶(兇)狠。」

「哥哥不痕了」也批評:「講你就叻,推波助瀾咪你呢類。汽油彈最高可判終身。」「放工男」更「爆料」:「我好多同學見到樓主個PO,都話覺得有興趣。叫極佢地(])都唔理......仲話要夾埋CC台班巴打搞事,希望佢地(])唔係真係搞事啦......點解樓主你要出埋呢D(齱^ PO 叫人做呢D(齱^野(洁^呀?」

見可能出事,「惟見古時丘」即刻戴頭盔話佢「不支持任何犯法行為,並不鼓勵任何犯法行為......提出呢個問題係想指出,今次判決影響深遠,縱觀以往歷史,所有既(鵅^『打壓』只會令到『抗爭』更加激進、更加暴力」喎。

不過,有網民就話已經報警囉。「USTGbus2017」寸佢:「唔洗(使)戴頭盔啦,準備入去坐啦!」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻