logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

Zoe畀足二百分新奶奶家燕姐 石耀庭多謝媽咪 台上爆喊

2018-06-13
■新郎石耀庭台上爆喊。■新郎石耀庭台上爆喊。

香港文匯報訊 薛家燕前晚榮升奶奶,其二仔石耀庭(Jackson)與女友陳素怡(Zoe)舉行婚禮。婚宴期間,七公主其中四位連埋家燕姐齊齊上台,向一對新人及家燕姐講恭賀說話,五公主更感動到眼濕濕。馮素波第一時間給咪沈芝華,對方一直很害羞,之後就謂:「祝新郎、新娘百年好合,出年生!」家燕姐即笑謂:「生BB!講埋生BB先!」陳寶珠更笑不攏嘴!新抱Zoe畀足二百分奶奶家燕姐,而Jackson多謝媽媽家燕姐同岳父岳母的養育之恩,仲講到喊,好感動!

家燕姐囝囝石耀庭的婚宴開始了!一對新人在台上祝酒,當然唔少得多謝媽媽家燕姐同岳父岳母的養育之恩,仲講到喊,好感動,不過家燕姐上台講洁A更加感人,講講鵅A家燕姐都忍唔住眼淚。石耀庭同老婆Zoe在賓客的歡呼同掌聲中步入會場,上台後,司儀林盛斌就叫一對新人同大家分享儱P受,石耀庭雖然一早準備了貓紙,不過講到老婆的好,媽咪的養育之恩,就忍唔住爆喊,要老婆幫手抹眼淚,忍住淚的他說:「我們終於結婚了,我愛你,能夠認識你,好似搵到我人生的一塊砌圖......」又忍唔住喊,然後多謝岳父岳母養育了一個咁乖巧的女,仲當眾同岳父講,會做一個負責任的丈夫,好好照顧老婆,叫岳父放心。而Zoe就話老公求婚之後,從來未見過佢咁努力,去籌備婚禮,「我有時發脾氣,佢包容,忍得好多,好難得搵一個咁將就我脾氣的人,佢同我成日講一句,你揀啦揀啦,你想鴽琱@定幫你實現!」

講到奶奶家燕姐,「難得識到一個有傾有講,一齊相處的奶奶,她真的好疼我,佢成日同人講,畀我一百分,今晚(前晚)我想要畀返佢二百分!」二人下台送花畀家燕姐,三個人攬埋一堆,好溫馨,當然仲有送花畀岳父母啦!

家燕姐喊完再喊

輪到家燕姐上台,佢開心地說:「今天(前天)我係好開心,七點就起身,今日(前天)係我期待的一天,大家都係大忙人,好多謝大家出席我今日......哈哈,我個仔的婚禮,最近我成日講錯,哈哈......今日(前天)在座好多朋友都睇住我鴷J女長大,大家都知廿幾年前,我囓J女好細黈伬唌A那段日子,我比較唔係咁平坦,擔心點樣養大佢]呢?得黥X歲,又擔心,自己紅得幾耐呢?可能紅得兩年就冇炾華{,一路好有壓力,好彩呢,我有份衝勁,肯去做,仲有我三個仔女好聽話,好難得,我好感恩,在座好多影視界朋友都是我恩人,冇你]愛戴,我三個仔女冇咁順風順水去行,我那時諗,我點送到佢地去讀大學呢?仲有多謝大家,我趕幾組又遲到,大家都好包涵,去寬容接納我,啟發我引導我,可以讓Jackson留學,學成歸來,事業有成,仲可以成家立室。」之後家燕姐忍不住哭,表示自己真係好開心,因為期待呢個日子好耐,唔好意思,剛才在下面仲諗住自己唔會咁哭。然後,又到睇住Jackson大的七公主之四位公主上台,馮素波、沈芝華、陳寶珠同王愛明就輪流恭賀家燕姐,沈芝華話:「百年好合,出年生......(生B)」寶珠姐就說:「睇到家燕的仔成家立室,雖然辛苦齱A值得恭賀,祝福一對新人永結同心,孝順父母,快些生B畀家燕,佢好恨。」馮素波同王愛明亦送上祝福。

吳業坤唱歌助興

吳業坤前晚去了「緋聞女友」薛家燕娶新抱的飲宴,他笑言因在場有太多前輩,所以不敢亂講洁A但很戥家燕姐開心:「見到佢好感動,而且之前同佢拍劇,佢都會講好多故事畀我聽,例如鶧}點樣有機會做《真情》,見到有咁多朋友祝福佢,我都希望70歲的時候大家會畀面我。」他亦表示有唱歌助興:「家燕姐叫我唱,我唱驉m分分鐘需要你》。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻