logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

衛詩雅想同華仔有談情戲

2018-06-28
■衛詩雅應邀出席本港一醫學美容全新概念店開幕儀式。中通社■衛詩雅應邀出席本港一醫學美容全新概念店開幕儀式。中通社

香港文匯報訊 衛詩雅昨日於沙田為代言醫學美容品牌的分店開幕擔任嘉賓, 衛詩雅自爆說:「其實我細個係『毛孩』,手、腳都多毛,仲美人生鬚,成日俾同學笑,現在諗番根本就係欺凌我。」佢細個為鰷璊礡A不惜用鬚刨剃毛:「不過愈剃愈大鑊,於是我又試過漂淺色齱A但係都俾囍P學發現驉C」

今年工作不斷,衛詩雅表示最近拍緊電影《再見UFO》,戲中做女神同徐天佑談情,接茪S為另一套電影《掃毒2》開工,她說:「呢部就做警察,個角色真係好唔同,不過我終於等到同劉德華合作,呢個係每個演員的夢想。見到劉德華應該會好緊張,戲中也有對手戲。但係動作場面,唔係談情,我都好想可以有談情戲呀,套戲仲有三哥(苗僑偉)同陳家樂。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻