logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

莊思敏揭胞妹常帶男友返家

2018-09-05
■莊思敏(右)與莊思明姊妹檔出席活動。■莊思敏(右)與莊思明姊妹檔出席活動。

香港文匯報訊(記者 植植)莊思敏(Jacquelin)與妹妹莊思明昨日於灣仔會展出席活動,Jacquelin表示近日感冒喉嚨發炎與發燒,已睇醫生。問她為何無端端病?Jacquelin說:「可能上星期同朋友出海,之前講明風雨不改,點知玩大驉A落好大雨!」身旁的莊思明即幸災樂禍問有否被蚊咬過,Jacquelin即說:「做咩?你以為我有登革熱?我冇畀蚊咬,你都唔關心我,只係襩G問候鵅A好似普通朋友咁。」莊思明之後還擊笑家姐「神經病」。

Jacquelin又表示好想被人照顧鵅A還指茞茤f笑言:「見到思明同男友楊明好似連體嬰咁,成日在我面前出現,我沒眼睇,每次都返入房。」問到思明是否已經同居?思明表示都不算,得閒就上翵唌C

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻