logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

梁靖琪暗戀張智霖無果?

2018-10-09
■劇中張智霖為梁靖琪急救。■劇中張智霖為梁靖琪急救。

香港文匯報訊 由梁家樹班底打造、張智霖(Chilam)、王陽明、薛凱琪、梁靖琪(Toby)等主演的網劇《蝕日風暴》正在熱播。即使《蝕日風暴》由爸爸梁家樹監製,Toby也未獲厚待,飾演打女的她連場動作戲打到周身傷、又要上演生葬戲碼,還要在幕前以bra top熱褲上陣,大晒火辣性感身材。劇情講述Toby為查出Chilam被陷害的真相,於是身穿性感裝束,到紋身店假扮紋身偷取所需資料。

除了獻出亮眼的身材,Toby亦要作出「胸前犧牲」!所講的是其中一集說到由Chilam飾演的凌風為救林音(梁靖琪飾),葉問上身一個打十個,最後更為Toby施展心肺復甦兼人工呼吸,成為《蝕日風暴》中第一個咀嘴鏡頭。提到與凌風的感情戲份,Toby笑言:「其實我同Chilam冇真正儱P情線,因為騿m蝕日風暴》入面,係我鍾意佢,佢唔鍾意我謘I不過,如果可以同凌風講一句說話,我會話畀佢知,我永遠都會麜身邊。」

《蝕日風暴》播出後,不少網友大讚Toby角色搶鏡,演技進步神速,Toby坦言相當開心:「我都有上討論區睇網友黚d言,記得有巴打讚我進步鬫n多,覺得好感動,希望大家繼續支持我啦!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻