logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

孫耀威夫婦以癲「保鮮」婚姻

2018-10-19
■孫耀威(左)於訪問中談及婚姻。■孫耀威(左)於訪問中談及婚姻。

香港文匯報訊 孫耀威(Eric)日前作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》。訪問中談到婚姻,Eric說:「結鰼B之後,我學識中庸嚘A度,以前我比較我行我素,不過性格仍然好急,因為個腦不停轉,去旅行一定要去城市,要Shopping,玩晒最新洁A之前同屋企人去Resort旅行,我最後都忍唔住幫陳慧琳作鱄犖q詞,我個人真係要有新鮮感同埋刺激。」

既然要有新鮮感,如何保鮮婚姻?Eric說:「呢個係一個好好黻暋D,我都想知,真正儱R情會經得到時間考驗,當冇新鮮感,就要認真諗下係咪出現鱁暋D。我同太太都好癲,佢同我一樣都鍾意玩,一囍n無聊炡ㄔi以笑一餐,所以我]都唔擔心,應該可以保持到呢份新鮮感。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻