logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【文匯精選】鄉村瑰寶勢如破竹

2018-11-13

「千金一諾」贏馬,過終點鴾@刻,潘頓振臂歡呼,好似贏髐j賽一樣咁激動,鞍上人只係想證明自己批評利敬國係冇錯,上場利敬國只要掌握得好已可贏馬,練馬師借艇割禾亦用得非常巧妙,既然潘頓彈得利敬國,佢自有把握取勝,於是將「千金一諾」順水推舟配上潘頓,而且大家可互相證明一切,練馬師谷馬早已到位,上次輸騎師未能交出水準,潘頓睇得肉緊,火遮眼犯規亦作出批評,結果亦冇批評錯,確實抵潘頓牙擦一番。

講牙擦睇鴾筒P三蔡約翰可否締造歷史,因為「紅運戰士」及「鄉村瑰寶」再出動,假如兩駒又再贏馬,呢兩隻蔡廄馬經已鬖P日賽事中第三次雙雙報捷,同廄兩隻馬魒潀蜂禸々@齊贏馬已屬相當難得,假如三度同晚勝出,將係一個紀錄。蔡神仙第三度刻意將「紅運戰士」及「鄉村瑰寶」編於同晚賽事上陣,睇褸鶣嶉Y有決心締造歷史。「紅運戰士」在三班贏完兩場谷草一哩,升上二班面對儮鴾漭[強了不少,要順利三捷受到考驗極大,能否三連霸真係很難講。

不過「鄉村瑰寶」鬗T班再跑谷草千二米,相信冇乜馬可阻止到佢三連霸,呢隻馬初出跑谷草一千米後上不及得第四名,據賽後有消息傳出,隻馬賽前曾經肚痛,雖然情況並不嚴重,最後經檢查後可以上陣,不過,這匹大超班馬竟輸俾「驫驫」及「威先生」,甚至乎係現處五班鵅u雷超」。雖然首戰未能一出即勝,但翌仗即贏谷草千二米,而上場跑三班賽,一樣以半力姿態取得連捷,據馬房手足講,隻馬實力起碼係二班材料,假如進度理想,係有能力躋身一班齔u途好手行列,現時齔分只係跑三班賽,任隻馬鬗T班賽點跑,就好似大人同細路仔跑咁,今仗只要無意外,應有再勝鴷遛,可望順風順水取得三連霸。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻