logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

智霖因童年陰影拒與家燕姐共舞

2018-11-30
■張智霖與家燕姐合唱大展歌喉。■張智霖與家燕姐合唱大展歌喉。

香港文匯報訊 張智霖(Chilam)、謝天華日前為12月舉行的《薛家燕愛你無限60年》演唱會進行綵排,張智霖與家燕姐合唱大展歌喉,佢仲話拍劇鶧}已結緣,所以對方開騷點都力撐,仲練定「十字步」以備不時之需。智霖說:「我已經拉定筋謚捸A隨時準備好!不過我同家燕姐唱歌就好夾,但跳舞就真係唔多夾,記得上一次同佢拍劇鶧},因為跳一小段舞,搞佢整親要入醫院,呢個成為我童年陰影。」

家燕姐聽到合不攏嘴,笑指當年全靠Chilam急才避過急症室排長龍睇醫生:「鶖伓齠R整親要去急症室,點知等好耐都冇醫生睇我,Chilam冇喇喇咱鱁邪g入蟆搷痗R邊隻,我心諗M家咪搞我啦!原來佢就係想分散我注意力,靜靜雞急Call跌打師傅薄A然後佢對護士話跌打師傅係我亞叔,當時我仲一頭霧水唔知邊個亞叔來探病,跌打師傅幾下手勢就搞掂,原來係我軟骨移位,我仲可以急急腳出院。」

演唱會綵排踏入最後階段,家燕姐與樂隊默契十足,不過因疲勞過度出現喉嚨痛,嚇得家燕姐急急搵醫生保護聲帶:「我好乖依時食藥,現在就冇咩事,不過唔可以講太多洁A要小心食洏得。」

而謝天華早前笑家燕姐「有份量」,激發對方減磅,天華呢日亦大讚家燕姐修身有成效:「因為我]一見面都攬攬,好明顯都瘦驉A為觀眾做到最好狀態係值得的。(你仍然一日只可抱佢一次?)我嘗試緊一日抱佢兩次,因為我自己都做緊健身,加上之後都要綵排,所以希望做到兩次啦!(家燕姐瘦了怕蚇ЫP怕走光?)叫造型師幫佢改晒橡筋褲頭啦,一定包冇事!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻