logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

Lorraine「肚凸凸」疑似有喜? 基仔不否認 回家問太太

2018-12-12
■基仔食住菠蘿油、飲住紅豆冰大談今次新碟的創作概念。■基仔食住菠蘿油、飲住紅豆冰大談今次新碟的創作概念。

香港文匯報訊 古巨基的太太Lorraine早前被影到「肚凸凸」疑似有喜, 前晚基仔為新碟《維多利亞》舉行發佈會,問他是否快將做爸爸, 基仔不置可否,自言要返去問問老婆,認真搞笑。

基仔為配合新碟《維多利亞》的懷舊主題, 前晚特地在油麻地廟街一間懷舊冰室舉行發佈會, 大吃冰食的美食兼唱新歌,問到活動為何不索性在廟街街頭舉行, 能吸引更多市民?基仔表示因喜歡這個地方, 大家又可在晚飯時間吃點東西,自己常在冰室醫肚,唱歌則屬首次, 今次配合唱片在這裡辦發佈會好有意思。基仔自爆近日胖了一點, 被太太管制飲食:「佢話我要出碟,做宣傳,16號有個音樂會, 又要開演唱會part2,所以開始嚴格管制我飲食,(剛才你已破戒?)為工作而食唔會肥,唔會吸收,哈哈。」

說到太太被影到蚚P身衫肚凸凸,是否要送上恭喜?基仔笑說:「 要問下佢,對佢唔係好了解,(你未知做爸爸, 是否未夠三個月怕小器?)我們鰜峊囍n少傾偈, 要特登幫大家問下。」

實名制執行上不可行

基仔定於明年四月舉行演唱會part 2,問到會否贊成採用實名制打擊黃牛黨?基仔表示:「 要想辦法打擊,但如何執行便要商討,(黃子華反對實名制, 覺得會侵犯私隱?)正如我所講所用方法可否實行, 在執行上有否問題,若然逐個名驗飛會否天黑?不可能貿貿然舉一個方法就實行,相信同業們都想尋求到一個真正打擊到黃牛黨的方法, 但相信在我開part 2時應來不及有方法出現,作為表演者希望歌迷可以用正價買到飛, (鄭伊健演唱會首日取消門市購票,只作網上售票?)黃牛黨也可用網上程式搶飛再作炒賣, 所以各大唱片公司代表聚集開會商討就最好不過,尋求出配合方法。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻