logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

陳柏宇誤傷女兒

2019-06-13
■陳柏宇■陳柏宇

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陳柏宇(Jason)昨晚出席網上直播音樂節目,除獻唱新歌《金草莓》外,又大講爛gag,連他自己都笑指講完也沒人會發笑。說到他差不多每日都同愛女Abigail開Live,開Live 對他來說可謂毫無難度,Jason笑說:「每次開Live都係餵緊佢食洁A都唔會點理個Live。」之前因老婆出埠要做湊仔公獨霸女兒的他,承認太太回來後女兒也比較黐老婆,不過他就搞笑指自己於某方面較老婆優勝:「我有錢過佢!老婆鬺琚B囡囡呢段關係中略勝一籌,但同銀行關係,我係略勝一籌,不過老婆同銀行的關係都好好!」

經常帶女兒去旅行的Jason,剛從日本旅行回港,他認為旅行不失為一個培養親子感情的好方法,他已計劃定下一次旅行的地方:「再去泰國,呢囍a方唔會有好勁時差,囡囡比上次已經唔怕熱,但都仲係驚草同游水,可能泳池水凍,但佢好鍾意沖涼。」他突然自爆之前不小心整親囡囡:「擺鰴★q話鰬[BB車的車頂,跌落去撼到佢個頭,好彩冇整到眼,佢前所未有咁喊,我就前所未有咁抱住佢。」今個周日便是父親節,首次以爸爸身份過節的Jason表示當日不用開工,會同屋企人食飯,問到可會自己買個蛋糕慶祝?他笑說:「都可以,想畀個海綿蛋糕囡囡『奶』鵅C(期待佢大個親手整禮物畀你?)冇諗到咁遠,但收到會好窩心,同埋都幾有紀念價值,我會儲起佢。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻