logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

「守護香港」集會宣言

2019-07-21
■集會民眾跨年齡、跨階層,同心守護香港。    香港文匯報記者  攝■集會民眾跨年齡、跨階層,同心守護香港。 香港文匯報記者 攝

雖然我]住鰣囍P鵀a方,做緊唔同鴾u作,甚至屬於唔同鴷@代,但香港係我]黈a!我]要共同守護自己黈a園!

最近一連串的衝突、對立、撕裂,令到我]一直引以為傲麊k治受衝擊、受破壞,一向盡忠職守巀筏被毆打、被抹黑。我]黈a園烽煙四起,一片狼藉。而家麰輕鰜蚻y緊血,市民鰜蚻y緊淚,我]大家都十分痛心,亦十分憂心。

今日我]行出薄A就係要向全香港呼籲:大家係時候要停一停、唸一唸、傾一傾!

我]唔要暴力!我]唔要撕裂!我]要法治!我]要和平!我]要安定!我]要團結!

我]深信:只要我]堅守「一國兩制」,只要我]支持特區政府依法施政,只要我]大家同心同行,就冇解唔開齔瓷A就冇打唔開屩瞗C我]呼籲每一位熱愛香港鴷咱薄A一齊冷靜落薄A尋找出路,團結一心,守護香港!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻