logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

特稿:屈警砌生豬肉 網民揶揄割蓆

2019-07-21

「香港民族陣芋v一成員涉嫌藏有爆炸品被捕,該組織隨即回應稱「該倉庫一直僅作為存放音響及其他宣傳物資之用」。有激進分子就聲稱是次係警方「砌生豬肉」,但不少網民留言揶揄該組織是在割蓆,敢做唔敢認。

激進友盲撐「掟核彈都唔割蓆」

「香港民族陣芋v在帖文中聲稱,「該倉庫一直僅作為存放音響及其他宣傳物資之用,未知為何會有爆炸品在該單位當中。」激進分子紛紛留言,誣衊警方是「砌生豬肉」。「Victor Wong」詭辯稱:「反正有包肥料都可以屈你有炸藥原料,武器更加唔駛(使)講,安全帽口罩膠袋菜刀遮全部都係武器,人人屋企都可以係軍火庫。」

「Joanne Tsang」寸道:「人贓並獲都可以話砌生豬肉,唔該礸(證)據出薄A証(證)明你係比(俾)人砌,做得到...(......)我即刻藍轉黃!」「Venus Ma」亦話:「當下你地(])成員被捕,若真係被警察誣蔑(衊)相信實即刻開直播網上風(瘋)傳,不甘被屈。同以民陣作風如果真係唔知同無既(鵅^。實將事情搞大,會咁順從?」

「Rayson Kwok」就想起「港獨」組織最常掛在口邊的「以死相搏」這句話,直言:「你]班暴徒,死都唔怕,怕俾人屈?」「Samuel Ng」就質疑「香港民族陣芋v所謂「未知為何會有爆炸品在該單位當中」這說法,是在與被捕者割席:「同佢唔係好熟咋!佢個人行為同組織無關!」

■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻