logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

黎諾懿太粗生粗養 妻特設「入屋條例」

2019-09-11
■ 右起:麥美恩、鄧佩儀、黎諾懿、戴祖儀、黃庭鋒及許文軒出席《長命不老》記者會。■ 右起:麥美恩、鄧佩儀、黎諾懿、戴祖儀、黃庭鋒及許文軒出席《長命不老》記者會。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黎諾懿、麥美恩、鄧佩儀(Gloria)、許文軒、戴祖儀及黃庭鋒, 昨日出席TVB節目《長命不老》記者會,Gloria與戴祖儀即場示範使用倒立機,剛貼中港姐三甲贏了廿萬獎金的祖儀,倒立時被逼供如何使用獎金,她笑言會用8萬8給諾懿祈福。

談到養生之道,黎諾懿表示好注重飲水,只飲鹼性水:「屋企有部水機淨化氯氣,因我太太皮膚敏感,未裝水機前試過皮膚發紅及一撻撻,醫生曾經話係甲醛毒,現在所有敏感症狀都冇晒喇,好彩冇遺傳畀個仔。」諾懿笑言自己粗生粗養,以前會飲用水喉水:「同太太拍拖時佢仲以為我玩佢,話我黐線。」他笑指如果兒子粗生粗養,太太一定不放過他,並自爆以前太太要他遵守的入門規條,例如不能穿去街衫上床,入門前除鞋及要洗手,現在「入屋條例」就變鬆了一些。

鄧佩儀19歲開始養生

Gloria 表示由19歲開始已養生,經常飲杞子紅棗茶、戒吃煎炸辛辣食物、及戒醬汁,只間中飲珍珠奶茶,出於飲食會影響皮膚及身體狀態,如果亂吃東西真的馬上爆瘡及欠光澤。問到若與男友約會怎辦?她笑說:「我會揀破戒日至去約會,若果男友夠愛我,相信可以包容呢瓛葴D。」雖然「揀飲擇食」,但Gloria 卻未有因此而經常下廚,笑言外賣食物都可以很清淡,最愛吃清淡的米線,她又說:「我已經有7年冇食過辣,一年最多打兩次邊爐,都係用清湯同埋唔沾醬,若果同朋友出街食飯,如果灟鼓垠灠鱁楛d,我會齋飲唔食。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻