logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

《閃電傳真機》三十周年 麥長臚摒O「麥包哥哥」

2019-09-11
■麥長青向小朋友派月餅。■麥長青向小朋友派月餅。

香港文匯報訊 快到中秋佳節,麥長青(麥包)、羅子喬(Bella)和瑪w前日特地到大埔匡智會和一班小朋友開派對,一起慶祝。事前,小朋友們知道將有明星到訪,表現興奮,都在猜將見到哪個平日只在電視上出現的藝人?當他們見到麥包出現,大派特別版Ultraman鹹蛋超人月餅時,即時大叫:「嘩!麥包哥哥鬻r!」開心上前跟他握手,又不斷要求和麥包自拍,十分純真可愛!而藝人羅子喬、李莉和瑪w亦忙茯ˋO籠和月餅,一眾小朋友看茼o們說:「姐姐,你好靚呀!」逗得二人笑逐顏開。

其實麥包近日忙於在內地工作,但特地於前晚趕返香港,為的就是出席這個中秋探訪活動,他表示最重要是小朋友開心,「我同譚玉瑛姐姐一班舊同事琤慶祝《閃電傳真機》三十周年,估唔到現在齯p朋友仲知道我係『麥包哥哥』,佢]真係好天真活潑,小朋友鴷@界最簡單。見到佢]開心,自己都跟住開心!」

近月忙於拍攝電影《任性的你》的Bella就笑說:「小朋友好鍾意問好多問題,同佢]傾偈,覺得佢]識好多洁C其實小朋友最希望有多齯H陪佢]玩,陪伴係最重要。」廣告女皇李莉最近都忙於拍廣告,她自言很喜歡小朋友,「見到佢]好認真跳舞畀大家睇,真係好可愛!係小朋友令我]大人都變得特別開心。」而瑪w平日都不時做善事,之前就參與過賣旗活動,她說:「只要有時間,我都會出席這些探訪活動,因為可以親身接觸小朋友,同佢]一齊玩,同單單捐錢儱P覺好唔同,係特別開心鵅I」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻