logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】暗認老屈警察 梁頌恆搞分化

2019-12-24
■梁頌恆轉發網民「Lee Yik Yeung」曚貌kpost,暗示佢都「承認」鬫悕}警察係事實。 梁頌恆fb截圖■梁頌恆轉發網民「Lee Yik Yeung」曚貌kpost,暗示佢都「承認」鬫悕}警察係事實。 梁頌恆fb截圖

口口聲聲「核爆都唔割」鵅u黃絲」,一遇到佢]所謂鵅u手足」犯事,都一於照屈警察。警方日前鬗j埔街頭拘捕「屠龍小隊」槍手期間,就被一班黑衣魔群起包圍阻撓,不斷老屈警員係開槍者,更有泛暴派候任大埔區議員到場盲撐「手足」,質疑警員翵郊髐炊炕C近日就有人騿u香港人連儂牆」facebook開post要求同道中人「反思」,話「唔好再講咩點知係咪警察屈、靜靜雞贏、唔使乜都認」,「唔通我地(])係(騿^fb個個話係差佬插贓嫁禍,上到庭可以當證據?」又斥責囍P道中人連口頭撐暴徒都唔夠膽,間接「承認」佢]老屈警察係事實。而「青年新政」召集人梁頌恆就轉發個post,暗示同意帖文觀點,感嘆「到底我地(])完成進化未?」好明顯,高呼「唔分化」鵅u黃絲」內部,M家分化緊喎。

拒認暴徒所為 屈警察「食死貓」

警方就大埔翠屏花園開槍案拘捕18歲男子蘇緯軒,不過警方鬗j埔街頭拘捕該「屠龍小隊」槍手期間,遭黑衣魔群起包圍阻撓,不斷「老屈」警員係開槍鴾H,仲有曭x暴派候任大埔區議員到場煽風點火盲撐所謂「手足」,仲鷅穭W直播質疑警員翵郊驉A令滋事分子更加肆無忌憚阻警執法。亦都有齯傍絢竷謠n稱「有警員向無辜市民開槍」,甚至用所謂「現場影片」「老屈」有探員將地上手槍麉模「抹走」云云。

不過,「出生入死」麉e線暴徒做洁A但一路都不被自己友「承認」身份,次次都話係警察所為,令一批同路人不滿。其中網民「Lee Yik Yeung」騿u香港人連儂牆」facebook開post,轉發明報一篇「大埔被捕槍客屬『屠龍小隊』」儱s聞,並發帖叫班「黃絲」「唔好再講咩點知係咪警察屈、靜靜雞贏、唔使乜都認,因為警察落charge上庭告人係唔需要理fb大眾講乜,佢地(])咁樣拉得其實已經斷正哂(晒),唔通我地(])係(騿^fb個個話係差佬插贓嫁禍,上到庭可以當證據?」之後佢又話:「我地(])最需要鴾浀茷Y團結一致勇敢支持佢]」,畀社會睇到佢]「真係核彈都唔割」,「就算有人用鎗(槍),都係政府同警察錯,咁樣先係不分化呀!!」佢又再加上「你班××鍾意做神探,但次×次都估錯」、「『手足』搵命搏,你]就當人同『黑警』『夾埋拍戲』」等標籤。

玻璃心「黃絲」紛護短

不過,選擇性失明又沉迷於臆想鵅u黃絲」就都係唔肯信,當中「Alfred Yu」就留言話「冇理由明明係隻死貓都要『手足』硬食呀嘛。」「Lee Yik Yeung」就回覆指「硬唔硬食唔係我地(])決定到,係法庭判,我地(])點係(騿^fb帶風向都唔會影響到法庭判決,但你真係覺得手足唔會有槍?有槍就自然有被捕風險,唔通你真係認為可以萬無一失?」

梁頌恆好似都認同網民「Lee Yik Yeung」曚貌k,噚日就轉發個post,寫住「呢幾個月,口號係『進化』了,從『香港人加油』,到『香港人報仇』。但口號進化既(鵅^同時,到底我地(])完成進化未?」暗示佢都「承認」鬫悕}警察係事實。咁既然半年來「黃絲」都話明「唔搞分化」,就唔好再係唔係就抹黑警察啦。 ■香港文匯報記者 郭家好

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻