logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「中箭」賣1盒罩竟扣10次錢

2020-02-14

「中箭(香港眾志)」日前高調賣口罩,結果就連環出事。繼聲稱自行負擔運費但轉頭籌錢後,竟然又出現瘋狂扣數、甚至買唔到口罩都扣人數屩鷖訇〞p。噚日大批苦主就騿u中箭」facebook留言話明明只係買一盒口罩,最終俾人扣鬫10次錢,又因為「中箭」早前講明「重覆(複)購買者,『眾志』有權不作退款」 ,好多人質疑自己係咪「被捐款」。鬗@片聲討中,「中箭」發帖補鑊,將責任推晒畀第三方支付系統,又話可能有人對佢]網站有「惡意或攻擊行為」喎。「中箭」聲稱預計一星期後會向苦主退款,大家記住睇實筆數啊。

一罩三種價 其實係籌旗

「中箭」賣一次口罩,就整出N個是非。初初聲稱「自行負擔巨額運費,不公開募資」,轉頭就設3種價格「籌錢」,俾人鬧完一大輪,先發現自己網頁負荷唔到花式賣口罩,所以最終先用返最平98蚊一盒出售。不過,好多人就發現根本唔係98蚊一盒,因為佢]少則俾人扣魖潀蛾,最多就俾人扣10次,變髐捋鬤R口罩。

「Marine Juggler」 就話佢個低收入朋友就俾人扣7次錢,「不如明碼實價!捐款唔緊要,以(𠵱)家好似被人呃錢咁唔知想點!」「Arthur Chan」就揶揄話︰「唔係呃錢。禳]撳)錢隉C」「AY Yeung 」就擔心信用卡資料被盜用,「驚不斷收到SMS話授權左(驉^」。

雖然係咁,都有盲撐鴾銕貜攽n稱「核爆都唔割」,自稱被扣錢10次鵅u吳寶力」就話「報警實比(俾)『藍絲』笑到面黃,」佢感謝團隊搵到口罩,聲稱「make in china(中國製造)都冇問題架(謘^」,但都忍唔住口話:「甘(咁)即係比(畀)多左(驉^有冇得退錢啊,捐款唔緊要啊,但我赤貧戶,唔想捐10個$98,2個$98都負擔到既(鵅^,希望諒解退到8個$98 。」

盲撐者竟叫人咪計較

「KA Fai Li 」仲覺得大家理應被「呃錢」︰「黃之鋒經常幫我地(])香港人去『抗爭』,可唔可以將原則暫且放下,少少錢可以幫到你黿N來甚至乎係你鴾U一代,何必斤斤計較。」

呢蠸袙梫穔M俾好多人恥笑同反駁,「Kinki 」揶揄︰「今次(黃之鋒)又可以買層樓。」「man ka yeung 」就話︰「比(俾)人呃完仲幫個騙徒搵埋藉口自我安慰。 」

可能真係會有人覺得98蚊一盒口罩算平,但到底係咪成本價呢?翻查黥琱f罩資料,鰬國賣緊10盒20.9美元(約162港元)至29.99美元(約233港元),平均每盒16.2港元至23.3港元,而同款口罩仲同泛暴派區議員劉家衡噚日免費派發麉Y同一款𠻹。 ■香港文匯報記者 文根茂

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻