logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】激暴「黃絲」要攬炒 泛暴阿諛逢迎

2020-02-28
■ 泛暴派區議員譚凱邦散佈仇警言論。 網上圖片■ 泛暴派區議員譚凱邦散佈仇警言論。 網上圖片

有錢都唔要,點解會有咁翵ヾH咪就係班泛暴政棍俾激進「黃絲」夾到騎虎難下囉。香港經濟鷇翹犰P疫情嚚釋誘U,唔少市民都想要一萬蚊幫補下,但班激進黃絲話咁樣會令警察都咧勴去增加人手同裝備,所以要泛暴派立法會議員反對預算案撥款,仲有人話要藉否決預算案撥款去令政府停擺,實現真正攬炒w。部分泛暴派議員為魕O蠵E進選票,已經決定放棄香港市民可以咧710億,其他泛暴議員係咪又咁夠薑與民為敵呢?咪放長雙眼睇下囉。

泛暴貪圖激進選票

睇返公民黨早幾日鴷D張,其實佢]都要求派一萬謘A到真係有黈伬啎S唔要,其實就係為鷕U及激進「黃絲」感受。財政預算案公佈鶪憿A唔少激進「黃絲」都想全世界少粒魚蛋,其中「連登」網上討論區就有唔少post都話寧願唔要一萬蚊都要攬炒。

網民「好賤呀!」就開post話︰「要左(驉^就要請多三千個差佬、六架裝界(甲)車,你地(])自己簡(揀),我唔×要啦thx(多謝)。」「天水圍迪加」都叫大家唔好宣傳派錢,「大家都知只係糖衣。你咫@萬班『狗』億億聲咁哄A宣傳一萬蚊只會令一般人以為有錢咻係就忽視左(驉^背後鵅y魔鬼細節』。」「波十三」就話派錢係「奶共保皇既(鵅^政治操作」,又話唔「封關」大家冇命享呢蠵喎。

雖然普遍市民都支持政府派錢,但班泛暴政棍似乎覺得箍票要緊。除髐膝謐牷A「新民主同盟」荃灣區議員譚凱邦前日就已經鐪acebook出post話︰「若果派一萬蚊是要捆綁裝甲車,我認為寧願全數否決。『義士』上前線,若警方裝備大增,對『抗爭』很不利。這一萬蚊袋左(驉^,對不起『義士』。」

區議員散佈仇警論

離島區議員王進洋亦聲言自己一定會反對呢個撥款,但就打定輸數最終都會通過,話鋒一轉就乘機宣傳自己想選超區入立法會,以進一步去攬炒喎。激進到咁,當然畬矷u黃絲」口味, 有齯H仲鬧傳統「泛民」添。「Christina Chan」踩班「民主派」戇居,認為佢]要表態,「點解仲要俾(畀)錢班『黑警』打『細路』?」

唔少激進「黃絲」都要求否決撥款。「Kwan Shan Fok」認為︰「回水鶪@萬其實係『懲罰年輕人』!然後要加1/4經費俾(畀)Popo(警察)繼續『鎮壓』香港人咁我寧願唔要一萬去換否決預算案!」「Kei Ngai」話︰「攬炒,否決預算案,政府停擺。 唔食人血饅頭!」

雖然呢班人儭ㄟj路同常人唔一樣,但公民黨有咁麊簅A真係唔出奇謘A分分鐘到時又有衝擊議會嚝x劇睇苤C■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻