logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

網傳借醉搞女 麥潤培:已交律師處理

2020-04-03

借醉行兇呢鑨搷C莊鴭蛩ヾA唔通連區議員都會用?網上噚日瘋傳前乳鴿沙田區議員麥潤培馡hatsApp對話(圖),內容係「麥潤培」話自己「一定會負責任」,而對方就話「我可以當你飲醉酒,但我唔希望再有下次」,仲話「尋(噚)晚太過份(分),我接受唔到」,「麥潤培」應承會「好好反省」,令網民紛紛猜測佢究竟做錯咩要負責任。香港文匯報記者噚日打電話問麥潤培,佢一開始話「好忙」、遲囍A講,記者10分鐘後再打電話,佢就話已經交齫q律師處理苤A但就唔肯回應係咪俾人屈。哦,明白晒。

facebook專頁「泛民可恥行為事件簿」噚日貼出兩張WhatsApp對話截圖,顯示係「麥潤培議員」同另一人儮儭隉C第一張係「麥潤培」傳疑似裸上身嚗躑掃互菕A對方反問佢「Jm 9(做乜×)」。

對話截圖 「我一定會負責任」

另一張就係「麥潤培」一開頭話「知你回到家我安心了」、「我一定會負責任」,而對方就話「我可以當你飲醉酒,但我唔希望再有下次,以及日後有關公事就用whatsapp聯絡」。

「麥潤培」聲稱「我以後都唔會飲」,對方就講返「尋(噚)晚太過份(分),我接受唔到」,「麥潤培」惟有不停講「對唔住」,又話「唔知點解咁」、會「好好反省」。

「泛民可恥行為事件簿」就話︰「反對派議員飲醉酒對女性做錯事,仲話一定會負責任,大家估下(鵅^佢做錯咩。」

網民齊猜謎:係咪做爸爸﹖

網民「劉基」估計:「呢條友有女朋友喎,食完話會負責任,係咪做爸爸?」

「Nanikore Zakka」就認為議員做錯事冇後果:「長毛(梁國雄)以前夠有議員助理,非禮女義工啦。班人恐嚇女義工,所以單案不了了之。」

「Hung Mak」認為︰「又多一隻民主黨淫蟲!」不過麥潤培已經退鷵牷A又難怪大家會諗起鴿黨中西區區議員甘乃威當年黈蝳煻鉬D鵅C

其實,麥潤培2015年區選鶧},就試過「一腳踏兩船」,偷食前度俾當時鵅u現任」梁翊婷斷正,M家已係觀塘區區議員黿誸鶼@,鶧}都受傷幾深,仲除下鑽戒出post話「走到句點」w。 ■香港文匯報記者 杜思文

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻