logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

馮盈盈偕戴祖儀花叢影相中毒

2020-05-05
■馮盈盈表示追求者極多。■馮盈盈表示追求者極多。

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀)黎諾懿、馮盈盈、朱凱婷、陸浩明、麥美恩、林盛斌(Bob)及郭子豪等,昨日到電視城出席《big big shop感謝祭》記者會。

馮盈盈近日在社交網自爆上星期六與戴祖儀(Joey)因亂入路邊花叢中影相,結果齊齊中了「花毒」,「中毒」後首次公開現身的盈盈精神看來不俗:「 經過一晚休息後已沒大礙 ,當晚Joey感到暈陀陀,我就迷迷糊糊同頭暈,當時我本來想睇《學是學非》,但打開電視就做緊呂珊演唱會,成個人都錯亂驉A 第二日起身就作嘔,原來我]係掂到「夾竹桃」,係會有毒,嚴重更會致命。」盈盈表示事後沒有去睇醫生,只是多飲水及睡覺,問到追求者可有關心她?她笑說:「有,唔好以為我得一個追求者,我Market好大,有網民話我講洃茪j聲驚我冇虒芋A其實我正努力畀大家見到我文靜同有氣質一面,大家唔使心急,有好消息會同大家講。」至於前度男友醫生寶寶及緋聞男友鄭衍峰可有慰問?盈盈說:「有,個個朋友都有關心我,家人都擔心我,加上我又一個人住。」

問到與鄭衍峰可有發展機會時,盈盈就坦言會持開放態度:「我正好努力為將來發展,對所有可能性都持開放態度,但唔心急,(可感到對方正在追求中?)又唔太覺得,我]以朋友方式相處,(可符合做你男友的條件?)我要有幽默感、傾得埋同搞笑,佢都琚A身邊好多朋友都符合呢個條件。(有指你搬出來居住係為髐G人有更多時間相處?)我搬出來住係想學習照顧自己,因為踏入廿五歲係成熟女士,唔可以再依賴屋企。」盈盈強調鄭衍峰沒有拜訪過其香閨,因新居面積太細,要執好屋才舉行入伙派對。」

黎諾懿:酒醉不會做錯事

黎諾懿日前上載與太太李潔瑩的合照,祝賀太太36歲生日,諾懿表示太太 5月2日生日,當晚跟太太二人世界食日本菜慶祝,他說:「我]去黧﹞擖鄙廳係伊健介紹,咁琣捘颾Q係太太中學同學,當晚敘舊好開心,我]三個一齊食飯、一齊飲酒,結果我都係醉鱆薽峊齱C」諾懿自爆每次喝醉酒都會醉到不省人事,但絕對不會做錯事,不過翌日酒醒後就發覺自己光脫脫躺在沙發上,幸好有條毛巾遮住,「不過條毛巾唔知係太太定係菲傭姐姐幫手蓋上。」

問到他還送了什麼禮物給太太?他表示出糧大部分的錢都交給老婆,笑言要買昂貴禮物給老婆已經沒有錢了,只好送個女兒給她,因兒子小春雞已三歲,也是時候生多個。問到可有趁有酒意造人?他笑說:「疫情過去就會造人,上一胎生仔都係鬺琠蝥羆@好忙黈伬唌y中』,今次可能都係要開工好忙,無心插柳就得。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻