logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

睇《麥路人》與方媛一齊爆喊 城城佩服萬梓良帶病拍攝

2020-09-15
■郭富城、林建岳及楊千嬅出席首映禮。■郭富城、林建岳及楊千嬅出席首映禮。

香港文匯報訊 (記者 李慶全、梁靜儀)由新晉導演黃慶勳執導,鄭保瑞監製,郭富城(城城)、楊千嬅、鮑起靜、張達明及顧定軒等主演的電影《麥路人》,昨晚於尖沙咀舉行首映禮,老闆林建岳亦有到場支持,影片將於本周四香港、內地、台灣、新加坡四地同步上映。

城城表示影片拍竣兩年,終於能同大家見面感到很開心,他亦收到很多fans留言表示好期待影片上映。他指影片原定去年聖誕上映,因遇上疫情而取消,雖然疫情暫時都未完全受控,仍然困擾大家,但希望觀眾慢慢走出負面情緒,最好的方法是睇電影,尤其睇這正能量的電影。

千嬅:要帶定紙巾入場

影片之前放映了幾場優先場,城城表示很開心有好口碑。問到太太方媛睇了電影沒有?城城大爆太太睇到喊:「太太今(昨)晚都有來同我一齊睇,太太睇完喊到『啡喱咈咧』,(點安慰太太?) 我咪同佢一齊『啡喱咈咧』囉,太太之前睇過一次,今次係睇第二次,我自己就睇鬙|次,每次都睇到喊,因為受到角色人物牽動。」

旁邊的千嬅亦認同要帶定紙巾入場。城城認為帶紙巾都不夠,要帶手巾仔。問到千嬅可會帶兒子去睇這部戲?她說:「阿仔大個囓i以睇,我會一路睇,一路解釋畀佢聽,因為部戲好正能量。」她又稱作為演員,覺得今次的演出好豐富,因為她真的是以陌路人身份來演出,因為她是第一次跟所有演員合作,是中間才加入劇組,但一點陌生感都沒有,還感覺到好有團隊精神,電影內容又有張力,全部都是好對手。

說到影片幾次宣傳活動都不見萬梓良(萬子)出席?城城指萬子哥是好敬業樂業的演員,對方現身在廣州,又有長期病患,但為了拍戲更停藥,他說:「我特別開心係因為萬子哥話能同我合作,就算自己有病幾困難都想同我合作,我]繼電視劇《成吉思汗》後30年未有合作,同萬子哥合作好難忘,祝願佢病情好轉,身體健康,都想再同佢合作。」

鮑起靜(鮑姐)表示雖然戲份少,但影片好感人,亦都很正面,尤其是講社會最低層如何掙扎生存,睇了一定會喊,她自己睇了兩次,兩次都喊。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻