logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

黃又南蘇麗珊不約而同搬新居

2020-10-08
■黃又南與蘇麗珊執屋都發現不少舊劇本。■黃又南與蘇麗珊執屋都發現不少舊劇本。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黃又南、蘇麗珊、王敏奕、顧定軒等前晚到九展出席電影《冥通銀行特約:翻生爭霸戰》首映禮。

影片男女主角黃又南及蘇麗珊近日不約而同搬新居,又南說:「今次搬屋前我已好堅決話唔會理,要專心拍戲,都搵鰿蛩籅B友幫我手執洁A點知我有120幾箱洁A我仲搵返當年陳果等寫畀我洁A我都有拎返出螫鶺薴W。」又南指今次搬屋全因業主賣樓,他會繼續努力工作,希望間屋可以再住大一點。

蘇麗珊笑言搬屋時執出了近20袋紅白藍膠袋,所以要學習「斷捨離」。問到有什麼東西是不捨得掉去的?她說:「最唔捨得掉朋友寄畀我攭信片,因為M家好少人會寄信,係人]鴾葽N,都有幾箱,(舊情人的情信唔捨得掉?)過鬙h就掉啦!」

王敏奕表示即將拍攝無邢s劇,會跟黃智雯及袁偉豪等合作,她說:「今次套劇對我謠縝n大挑戰,因為有好多動作戲,過兩日仲會學槍械,我仲剪短鷩Y髮希望型齱C」因為今次她的角色同以往不同,自己都有點緊張,但監製揀了她定會好畀心機去做。剛簽約星夢做歌手的她,被問到會否唱埋主題曲?她笑言未諗到這一步,但有機會的話都想嘗試。

她又透露老公曾國祥日內便會返內地執導拍攝廣告,預計要在內地至少逗留1個月,而她拍劇又需時4個月,料有幾個月時間兩夫妻都不能見面,不過她說:「其實都習慣,我]都OK。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻