logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】無視民調勸退 攬炒派被寸抵死

2020-11-11
■「元朗監察議會聯盟」揶揄攬炒派兩面不是人是咎由自取。 fb截圖■「元朗監察議會聯盟」揶揄攬炒派兩面不是人是咎由自取。 fb截圖

傳統「飯民」之前民調再民調,終於咧鴞菑v可以留鶭雪|鵅u數據」,??家又口響話要「總辭」,俾同路人鬧爆多餘,亦俾普羅市民恥笑。「元朗監察議會聯盟」就鐪acebook出post,同佢]重溫返當日「飯民」扭擰緊要唔要留鶭雪|時,有超過九成人都想佢]走人,揶揄佢]搞到自己兩面不是人係抵死。

「元朗監察議會聯盟」貼返今年8月做鴾d人網上調查出薄A話當時有93.9%民意認為傳統「飯民」唔應該接受延任安排,更有95.6%受訪者認為原本俾選舉主任DQ儱貝防禲B郭榮鏗、郭家麒、梁繼昌唔應該獲得延任。千辛萬苦延任後,攬炒派??家又要總辭,「元朗監察議會聯盟」就揶揄佢抵死。

「Wahmen Ho」揶揄攬炒派不嬲面皮厚,「全港五百萬人反對,佢]一樣厚面皮留低,一年四百萬喎,去邊度搵呀?唔開工又可以出糧,拍下(鵅^抬走人,又可以出糧。」「Alan Yu」就希望攬炒派早走早荂A「走啦,有咁遠走咁遠,唔好阻住地球轉。」

網民拖埋攬炒區員落水

千辛萬苦延任後,??家又話要「總辭」,都唔知想嚇邊個,「Civic Hon Da」食住上話︰「最好同『本土』班區已完(區議員)一同攬炒總辭!」「梁鵬」亦話班人︰「走又唔走,留髐S要走,扭扭零(擰)零(擰),醜怪!......班區議員都要齊上齊落先得謘I」不過,睇怕佢]到時又會以「各自爬山」做藉口保住份糧謚捸C ■香港文匯報記者 郭家好

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻