logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「飯民」賴死保「糧支」 網民譏無骨氣

2020-11-11
■張國鈞揶揄傳統「飯民」根本唔想「總辭」。 張國鈞fb截圖■張國鈞揶揄傳統「飯民」根本唔想「總辭」。 張國鈞fb截圖

「你炒我,我就辭職!」唔好笑,傳統「飯民」真係講得出呢鑨搨磞i所思嚜☆隉C針對普遍市民連日請願,要求特區政府DQ 4名鰣鴝w今年舉行鴷萿k會選舉提名期中,被選舉主任裁定提名無效鼤{任議員,攬炒派立法會議員前日就舉行記者會,話4人如果被DQ,佢]先會「義無反顧集體總辭」。唔少原本已經不滿「飯民」議員延任鵅u抗爭派」網民就冇眼睇,話估唔到佢]為「糧支」可以咁冇骨氣。

「飯民」議員早前為魕等禲A唔理「抗爭派」同部分支持者反對,絞盡腦汁整鱄茧痕G琣n夠數留低鴷謗掍X薄A惟延任一個多月就面臨被DQ鵀M機。如意算盤打唔響都算,最慘係佢]今次聲稱「總辭」翵M定,唔止俾「抗爭派」笑馬後炮,仲得罪埋當初叫佢]延任鴾銕貜怴C

「人民力量」創黨主席劉嘉鴻就鐪acebook貼文揶揄:「DQ候選人你唔總辭,DQ當選人你又唔總辭,取消立法會選舉你都唔總辭......依(??)家人地(])唔畀你做一個冇授權鵀魽A明明冇DQ,你就走去總辭。」

佢又批評呢刻仲撐「飯民」議員麊摩說G「留又支持,總辭又支持,你班傻×究竟『泛民』做咩先唔支持謘H就係你班人,縱到班垃圾以為自己做乜都硠o。」

「人民力量」主席袁彌明發帖道:「義無反顧總辭?DLLM啦被人逼走咋,義無反顧!」「黃絲偽人」杜汶澤亦發帖話:「俾人趕至肯走,真×係唔怕醜!」油尖旺區議員李傲然亦話:「其實點都會好尷尬,咁點同當日支持你地(])留任鴾H交代。」

張國鈞寸「總辭」得把口

民建聯立法會議員張國鈞亦發帖揶揄,笑呢班經常將「抗爭」掛鬗f邊鵅u飯民」議員,鰤O者會講完一大輪都唔會立即「總辭」表達「抗爭」意志:「一句話總結剛才反對派個記招:『我]會總辭,不過最好唔好啦!』」

網民嚗J笑聲更係源源不絕,好似「Boris Wong」就話:「我民調投鰲X次票叫佢]走又死都要留,家下(鵅^畀(俾)人炒就話會辭職,就好似老闆見你做唔掂,費事封reference letter寫解僱咪勸你走,然後你唔走咪炒你,點知你話俾人炒就遞信?睇鵀傖N老闆肯?」

「PY Tam」就叫「飯民」有骨氣齱G「係就明天全體辭職,吾(唔)好等中央炒魷(魚)咁肉酸,做人要有骨氣!」「Ld Keung Cheng」就回應:「民意話總辭都諗籍(藉)口賴死唔走,已經厚顏無恥夠肉酸,再肉酸多幾次冇所謂啦!」「Bill Ip」亦話:「守護糧支,戰到最後一秒!」

尹兆堅被回帶中回力鏢

網絡仲瘋傳民主黨議員尹兆堅2017年facebook發帖話不認同所謂「總辭」做法,仲鬧鼓吹「總辭」嬼連山及黃毓民「×街」,「韓連山、黃毓民你]×街啦,叫人總辭,鬼。DQ議員話最大影響係乜先?係分組否決權同1/3議席否決權呀。而(??)家6個都咁大鑊,仲要總辭畀建制予取予攜?23條、議事規則、一地兩檢......乜都畀建制過晒?咩狣瓡銵H講『總辭』的要不政治幼稚病,要不是鬼。韓、黃就係鬼」,等等,咪即係打返呢班攬炒派議員嬼y。 ■香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻