logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【三寶提供】幸福老撾乘勇添食

2021-01-13

第七場、第三班、一二○○米。「贏多多」去季在四班谷中千二取得連捷後,升上三班跨季七戰無功,今季前仗落到四班再戰勝途,結果如虎入羊群收韁贏馬;剛賽升班排劣檔,大冷門後上第五,拚後馬兒備戰積極,埋門快試走勢仍爽勁,今仗易配田泰安排二檔,冷門在此。

第八場、第三班、一六五○米。「幸福老撾」上季一出即勝同程,畢竟出自名牌馬房,自不然令人對牠有所憧憬。馬兒現在只是四歲,可望越跑越進步,上次易配樂仔即以凌厲後勁再爆出冷W,拚後加至八十分仍留三班,今仗仍配樂仔只比上賽重五磅,只要發揮出水準當有添食之力。

第九場、第三班、一二○○米。「維港奔流」今季轉入羅富全馬房後已出戰四次,其實唔多唔少未有幸運之神眷顧,正如上次排一檔起步居中留後跑,在正常步速下拉出外檔追,雖然末段追得勁,但頭二馬已一早走甩,追得接近已算勁。今次更改配備及有個靚檔起步,沿用田泰安跑,有力坐正。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻