logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

農夫自爆出埠同房遇怪事

2021-04-06
● 農夫表示各自生活都不會遇到「污糟洁v。● 農夫表示各自生活都不會遇到「污糟洁v。

香港文匯報訊(記者 李思穎)農夫為老友林盛斌(Bob)及麥玲玲主持《Master's Talk師父有請》節目擔任嘉賓,麥玲玲指當年有份提攜C君和陸永,她記得當年到電台做嘉賓主持時認識兩人,那時他們未有名氣,入到錄音室見到那麼多人時覺得好「雜」,C君笑指當時未有理會照做節目,不是無自尊,應該是無廉恥。其後麥玲玲更視C君為徒弟教他玄學風水命理。

麥玲玲續說:「佢]寫洢Y幾叻,不過當時好窮,窮到我叫佢]不如正正經經搵份工,點知佢]話其實Rapper係一份工,當時我咩都唔識,唔知Rap同數白欖有咩分別。」

提到大家遇過的靈異事件,陸永說:「平時出埠,多數一人一間房,有次去雲頂安排我同C君同一間房,間房好大同闊落,我]睇完套動畫片就熄燈一齊唌C點知聽到廁所個電子感應式垃圾桶,不斷開閂,而且節奏已經超越鱄虓P應!」當時兩人同樣感應到一系列的聲音。C君爆粗鬧完,沒想到聲音就停了,後來大被R過頭照唌C但陸永卻面對更可怕的經歷:「我聽到有跑步聲由遠走近,突然感到有類似小朋友重量跳上我個肚度,頭上係一大片黑色狣9n住,心唔算太驚,但覺得佢係小朋友,於是念經叫佢走啦,點知感應到佢去廁所,聽到好似撞車巨響『啪』一聲,但C君都竟然聽唔到。」

陸永形容他跟C君各自生活都不會遇到鬼,但總是一齊的時候就會撞到。曾經在英國拍攝,當時陸永玩平板電腦,睡茠慢君突然醒來去廁所,但C君用奇怪眼神望一望他,C君說:「我見到有個女人耷低頭望住佢,我呆驉A半夜起身以為自己蒙查查,去完廁所之後又見唔到。點知第日攝製隊有同事話魒契Y見到紅衫女人行,轉彎走去搭??位置,突然又消失驉C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻