檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2009年1月8日 星期四
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

黃百鳴辭去東方娛樂主席


http://paper.wenweipo.com   [2009-01-08]     我要評論
放大圖片

 ■黃百鳴接受陶敏明、梁翹柏專訪。

 【本報訊】(記者 寧寧)黃百鳴接受OM Live(www.omlive.cc) 《連環快柏》陶敏明同梁翹柏專訪,之前傳出黃百鳴辭去東方娛樂有限公司主席,他原定今日開記招向香港傳媒交代辭職經過,不過前晚節目上陶敏明第一時間追問,黃百鳴親口證實辭職一事。

 黃百鳴說:「原本我打算聽日先開記招交待辭去公司主席既詳情,但消息傳得好快,所以還是飧`目中先披露辭去主席職務既原因。其實由2001年我做上市公司主席,到CEPA新機制令港產片可以進軍內地市場,所以我一路拍鬫n多功夫片希望可以畀內地觀眾接受。而剛上映的《葉問》我更一手一腳製作出薄A加上我又打算返幕前演《家有囍事2009》,發覺自己既時間唔夠用,辭去主席開會既事交畀其他人做,自己會全副心機專注拍電影。」

《葉問》內地收近億

 有無唔捨得辭去主席職位?他說:「無,我仲隊膝q繼續擔任董事,其實我決定鱄灠等D席好耐。」黃百鳴又開心地說:「現在《葉問》雁輕銙ㄓw經過髐G千萬票房;內地票房已經超過九千萬,向億元大關進發。隊漲a同期有《梅蘭芳》同《非誠勿擾》兩套大片上畫,《葉問》成績仍然唔錯。」

 黃百鳴又解釋點解開拍《家有囍事2009》:「電視常重播《家有囍事》,十幾年前既戲都仲有人講,加上有人同我講睇驉m家有囍事》成一百次,所以決定拍《家有囍事2009》,拍翻一D砟j家睇既喜劇。」

 節目中黃百鳴還講到太太之前患癌症,他們一齊抗癌,「當時我每日凌晨五點陪老婆練氣功,又不斷搵藥希望醫好老婆個病。當時佢既病情好危險,我又唔識點醫,但我全部工作暫停,又周圍求神問卜,全程照顧我老婆。真係好彩,老婆康復了已十幾年。」

相關新聞
《赤壁》演員擊鼓搶票房 (圖)
參演湖南「春晚」 阿嬌或趁機復出 (圖)
黃百鳴辭去東方娛樂主席 (圖)
方大同跳探戈 苦了舞伴 (圖)
謝安琪為動畫配音
當上林保怡情婦 楊秀惠三做第三者 (圖)
阿姐望農曆年前有好消息 (圖)
林峰需要「桃花運」 遇樂易玲今年繼續得寵 (圖)
任達華拍警察戲 父親經驗派上用場 (圖)
吃台灣山豬惹禍 林嘉欣腸胃炎 (圖)
去年戀情觸礁 周麗淇未來樂觀 (圖)
當高志森無到 高皓正激吻焦媛 (圖)
吳浩康定性拍拖 經理人批准公開 (圖)
柏德烈生命倒數 仍忍痛拍戲 (圖)
第66屆金球獎 STAR WORLD同步直播 (圖)
里奧仔 伊士活 成棕櫚泉影節贏家 (圖)
朱智勳初嘗音樂劇滋味
裴勇俊曾想放棄演戲
如影隨形 (圖)
高下立見
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多