檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2014年9月9日 星期二
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

5年時間轉變大 Sammi為安仔樂當「煮婦」


放大圖片

■Sammi稱現在會一日吃足三餐,因此身體也比以前健康。

香港文匯報訊 日前鄭秀文(Sammi)作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》接受主播許文軒(Edmond)專訪,大談相隔5年再開騷感受。

Sammi表示今次是第8次紅館演唱會,每次都有不同的感受,Sammi說:「越褻V多感恩,越來越帶住謙卑的心去做,唔會飄飄然,因為有Fans支持唔係必然,相比起第一次個唱,我個心濃烈得多。」Sammi又指兩年前本應已開騷,但因耳水不平衡而取消。她說:「當時我坐低都會暈下暈下,有一個強烈感覺叫自己唔好開,因為開鰴ㄨ幮[眾唔公平,如果當時自己帶住瘋狂的表演方式同耳水不平衡去做,我諗我一定暈低,最終兩個月後先冇事。」

5年前Sammi亦曾接受Edmond專訪,當時Sammi剛剛搬出來自己住,並表示不愛入廚房煮飯,Edmond反問Sammi這5年間發生什麼事令性格突變,喜愛入廚房烹調美食?Sammi表示:「應該兩三年前開始愛上煮洐飽C」問她是否關安仔事,因跟復合時間好吻合?Sammi笑說:「好多洏[埋啦!一來有需要,二來想學,一齊生活都要有人煮,(佢煮?) 佢唔識煮呀!(佢欣賞?) OK架!」問到與安仔一齊生活跟以往有什麼不同?Sammi表示:「多鬫n多商量,多髐洵菑嬤氶A大家分配家庭事,廚房就我做,佢就煩囓肮﹞p事。」

自覺領養更感動

Sammi亦表示現在跟結婚沒有太大分別,問到可有人催婚?Sammi笑言:「自己一把年齡,都近半百啦!唔駛催,不過眼見好多朋友的婚姻都好負面同不如意,所以我對婚姻都唔係咁激動的一件事,我覺得二人的相處好,一起到老係最緊要。(未Ready?) 唔係,我好Ready,諗住一齊行到老。」

至於生育方面,Sammi表示幾年前已決定不要小朋友,但為何接受領養?Sammi說:「我覺得領養比自己生更感動,我20幾歲開始已經想領養,好多人都問既然領養點解唔自己生?因為我覺得領養真係震撼我的心多齱A所以我好佩服張慧儀同溫碧霞。」

相關新聞
御玲瓏粵劇團演傳統名劇 經典戲碼 御氏姐妹考驗演藝 (圖)
粵劇《決戰天策府》跨界首演 萬名觀眾驚嘆連連 (圖)
高麗芯粵劇團演鳳凰女名劇 (圖)
戲曲視窗:薛覺先的青少年時代
香港電台第五台戲曲天地節目表 (圖)
舞台快訊 (圖)
自彈自唱被窒 鬥講冷笑話又輸 薛凱琪請錯鄭中基做嘉賓 (圖)
自爆母親嫌棄搵錢少 陳家樂被叫退出娛樂圈 (圖)
呂慧儀誕8.8磅珍寶「蟹籽」
楊謹華親睹 劉以豪光屁股演出 (圖)
胡楓收學友黎明祝福短訊 (圖)
鄭融食得清淡只因懶 (圖)
「迎月」夜任表演嘉賓 倫永亮開口月餅噴二汶 (圖)
圓圓加讚公開B女相慶中秋 (圖)
5年時間轉變大 Sammi為安仔樂當「煮婦」 (圖)
Stephy跳出框框 挑戰Bungee Jump (圖)
吳啟華施魔術U加國迷 (圖)
白健恩演音樂劇版西門慶 (圖)
布魯斯穿比基尼謝票 (圖)
偕未婚妻甜蜜出巡 佐治古尼親證兩周後意大利完婚 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多