檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年3月30日 星期三
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂頭條 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

拍《癡心的我》改變一生 學友嘆假戲真做有手尾


放大圖片

■學友親述與王家衛減少合作的原因。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)張學友與導演舒琪昨日到演藝學院出席《電影的張學友與張學友的電影》對談講座,並播放學友入行以來多部電影片段,學友更大談當年一片定情的太太羅美薇令他改變一生。

舒琪談到當年有份宣傳學友跟太太羅美薇主演的《癡心的我》,學友笑指這部戲記憶好深,聽聲已知畫面,更改變他一生:「呢個都係好重要的訓練,原來拍戲就真係拍戲,如果當真就會有手尾,之後我咪知囉,第一部唔知嘛,拍戲以為要好真,當時仲後生嘛,所以咪影響一生。現在叫我錫一萬次都唔會再敢發生咩事,戲完就完喇,唔好搞,但當時的感覺揮之不去。」

學友當年憑《喋血街頭》飾演的輝仔一角,曾獲提名角逐1991年金像獎「最佳男主角」,但最終落敗,學友看罷《喋》剪輯片段後不禁帶笑說:「演得幾好呀,咁都無,我諗都係無。」之後大會又播放學友奪金馬獎「最佳男配角」的電影《笑傲江湖》片段,學友又說:「我都唔知點解會拿?但我唔深究,其實拿唔拿都無所謂。」到播出學友與已故好友梅艷芳合作的《男人四十》片段時,他更輕抹眼角。

認跟王家衛關係有變

學友亦分享到跟王家衛合作《旺角卡門》、《阿飛正傳》及《東邪西毒》三部電影的點滴,學友指認識王家衛時,自己正在拍劉鎮偉的《猛鬼差館》,對方是一名編劇經常走來,於是大家經常坐在街邊傾偈,後來對方做導演亦義不容辭去演,直到拍《阿飛正傳》大家的關係才有變:「戲中我做一個好簡單的表情,做了60次,之後王家衛就話 『算喇』,之後他行開驉A咁我(個心)好唔舒服,如果一開始識對方是導演,我心甘命抵,最慘我識他時是一個朋友,我自己分唔開,『點解你會咁對我鵅H你話畀我聽用邊個take先得?』我完全唔知道,開始我覺得做演員有屭祗W,空間好細,我想去表演,但做緊一囍菑v唔知道洐曭壇I好囉,呢個係我後來少同王家衛合作的原因,但王家衛都係一個有才華及出色的導演。」

上世紀九十年代拍了不少電影的學友,到2000年突然減產,他解釋因大女兒出世及想生活有改變:「我現在50歲,唔想好似以前咁戇居居過髐H生每個階段,所以就減產,但又未至於冇人搵。」之後有席上觀眾問學友最鍾意哪個角色?他笑說:「現在拍《暗色天堂》梗係話係呢部,因為自己現在識撈。」

相關新聞
憶蓮甜笑談友情愛情之別 (2016-03-30) (圖)
娛樂放大鏡:選歌照顧「攣直」歌迷 (2016-03-30) (圖)
拍《癡心的我》改變一生 學友嘆假戲真做有手尾 (2016-03-30) (圖)
JW拒學G.E.M穿「尿片」褲 (2016-03-30) (圖)
坤哥須s車 年內撞3次 (2016-03-30) (圖)
燈光師周永光膺「專業精神獎」 (2016-03-30) (圖)
「御醫」安仔笑拍檔有喜脈 謙仔楊怡婚後跟外母同住 (2016-03-29) (圖)
林夏薇猜中楊怡謙仔結婚 (2016-03-29) (圖)
家燕媽媽生日願望 擴大「藝術中心」內地版圖 (2016-03-29) (圖)
洪金寶獲烏甸尼終身成就獎 (2016-03-29) (圖)
李嘉欣有愛兒做御用攝影師 (2016-03-29) (圖)
撒貝寧北京領證結婚 (2016-03-29)
李晨擔任北京環保公益大使 (2016-03-29) (圖)
韓梓亮牛一獲仙樂都贈眉筆 (2016-03-29) (圖)
古堡出嫁似公主 謙仔要楊怡有甜蜜回憶 (2016-03-28) (圖)
話你知:全家被瞞 (2016-03-28) (圖)
忍淚真情剖白 鄧麗欣唔排除同小方復合 (2016-03-28) (圖)
安室奈美惠騷廣東話U港迷 (2016-03-28) (圖)
張敬軒難得跟盧冠廷合作 (2016-03-28) (圖)
祖兒腳傷照跳舞壓力大 (2016-03-28) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂頭條

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多