檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年4月29日 星期五
 您的位置: 文匯首頁 >> 港聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

街談網議:約滿收地合法 「租霸」顛倒黑白


琣a繼續在馬屎埔村執行收地行動,但被一批「村民」及外來示威者,打出所謂「守衛香港」的口號阻撓。他們口口聲聲聲稱琣a「毀人家園」,但事實有關土地的租約早於2007年終止,法庭更於去年3月就頒令要租客將土地交還業主。不少網民指,業主在租約期滿收回自己物業是合情、合法、合理的,這些「村民」行為有如「租霸」,是在顛倒黑白。■記者 鄭治祖

Jefe Chan:塊地又唔係佢]鵅A幾年前已經租約期滿,咩事唔走,要攪(搞)到今時今日局面?

Tom Pong:香港講法治,如果的(齱^村民有地契或租約,無人可以趕佢地(])走,但如果霸佔別人土地來用,去邊都講唔通。

Joe Poon:借問聲地不是需(屬)於你既(鵅^,你吽]霸)蚞丑]薄^話要保護,但見你其實用塊地黎(薄^賺錢,去所謂你地(])個農場導賞,樣樣都要收費d(齱^,收費仲要吾(唔)平,╱J(鵅^都知你地(])做乜啦!

Chung Yu Sze:業權人唔係你地(]),業權人收番(返)塊地又如何?現在係你地(])強佔私人地土(土地),你搞清楚個問題未?我都無屋住,係咪可以大叫一句香港人的住房守衛戰,之後係咪可以係(騿^(「土地正義聯盟」成員)朱凱Y屋企自出自入?仲上埋佢張床唌H唔好開口埋口左一句香港人,右一句公義就亂咁黎(薄^!

Andy Lau:業主於租約期滿收回自己物業是,合情,合法,合理。文明人睇野(洁^要以法為本,以律為道,吾(唔)係用自我感覺去顛倒黑白。

Sam Yu:嘩,其實租人地或屋,我唔走就可以唔走,仲有邊度可以,請介紹下(鵅^。

相關新聞
消委會點名譴責加州健身 (圖)
三發警告信 屢勸不改 (圖)
California Fitness不良營銷手法 (圖)
消委會建議市民自保招數
七年會員考慮轉店 (圖)
鄧家彪促預繳消費設冷靜期 (圖)
微觀點:政府加強執法 阻嚇黑心商家
5激進組織圖「五一」再亂上水 (圖)
5個激進組織起底
議員憂旅遊零售掀倒閉潮
《人民日報》海外版籲尋好客路解困
「租霸」耍賴 馬屎埔收地再衝突 (圖)
馬屎埔收地事件簿
特寫:「佔領」工程車 爬過鐵絲網
街談網議:約滿收地合法 「租霸」顛倒黑白
加薪「兩連跌」 今年平均3.6%
各類工種加薪幅度
逾五成青年看淡就業前景 (圖)
深水鶠u手套色魔」非禮兩女生 (圖)
地盤工人滑倒 頸插鐵枝血湧 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
港聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多