logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

撐男友見舊愛屬正常社交 唐詩詠:其實好小事

2016-06-03
■唐詩詠稱從來不會管另一半。■唐詩詠稱從來不會管另一半。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)唐詩詠昨日穿上透視露背裙出席《去澳門.葡一葡:四式世界》旅遊活動,林盛斌則擔任司儀,近日詩詠的男友洪永城(Tony)被指與舊愛Bird Tse翻撻而激嬲她,事後Tony貼上與詩詠的合照證情未變,詩詠亦力撐男友只是正常社交。

詩詠接受訪問時,被問到男友是否已校i她?她說:「其實好小事,花邊新聞唔使咁緊張,(男友同舊愛見面可有向你提及?)佢有同我講去飲洁C」有指此事激怒詩詠,買樓及結婚大計都要急煞停?詩詠強調一直都未有買樓結婚計劃。對於影到他們去睇樓,她笑稱其實他們是去散步。她否認識為此事而爆喊:「我自己都唔知?花邊新聞隉A都係正常社交,唔會問太多,(會否叫男友不再見舊愛?) 從來唔管另一半,一來辛苦自己,同埋要管另一男人,鶿q關係都唔會長久。(會否太自由?)呢個係我自己鴾隤k,成年人知道自己做緊咩,唔會特別管,識尊重就得。」

拒評Bird是在挑機

說到Bird上載與Tony合照兼且加上心心圖案,可覺得對方在挑機?詩詠說: 「呢曮Y佢]圍內朋友顅nside Joke , no comment,唔識佢。」她又稱自己基本上是沒有看過該報道,所以沒有不開心。男友與前度親密合照,她又會否呷醋?她力撐男友說:「唔會,都係正常社交,飲洁A(你會否跟舊愛見面?)自己無特別去做呢樣洁A如果我有咁選擇,另一方都會尊重。(同舊愛有見面?)舊愛無約我,只係Whatsapp,都係好耐矕N唔會喇。」

再問到她經過這次是否百分百信任男友?詩詠稍作猶疑才答:「大家唔使咁多揣測,唔使咁嚴重。」之前她被拍到與男友在銅鑼灣鬧交,問到是為了什麼事? 詩詠否認兩人在鬧交:「只係自己唔笑就好似黑口黑面,加上當日有屭驚,無諗過有咁多記者在場好愕然,一時反應唔來,係一個美麗的誤會,下次我會笑多齱A對唔住。」

詩詠與Tony拍拖也有一段日子,但有指男方未能融入她的朋友圈子,她的契哥馬國明更多次表明跟Tony不熟,更叮囑她要「睇定齱v,她說:「可能大家都係緊張我。」此時詩詠突然指眼睫毛入眼,要轉身整理,更笑說:「大家唔好以為我喊。」問到會否安排男友與一班朋友見面?詩詠表示未有機會,因不容易約到。訪問尾聲,詩詠向記者重申:「唔好寫我結婚喇!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片